هشدار حزب‌الله درباره ایجاد منطقه حائل در مرز لبنان با سوریه

  • شناسه خبر: 11384
هشدار حزب‌الله درباره ایجاد منطقه حائل در مرز لبنان با سوریه

خانه خشتی:عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» وابسته به حزب‌الله در پارلمان لبنان نسبت به تلاش برخی‌ها برای ایجاد منطقه حایل در مرز شمالی لبنان با سوریه هشدار داد. خانه خشتی به نقل از فارس، نواف الموسوی» طی سخنانی در مراسم یادبود شهدای مقاومت اسلامی در شهرک مجدل زون جنوبی تاکید کرد: پس از آنکه تلاش‌ها […]

خانه » آخرین اخبار » هشدار حزب‌الله درباره ایجاد منطقه حائل در مرز لبنان با سوریه

خانه خشتی:عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» وابسته به حزب‌الله در پارلمان لبنان نسبت به تلاش برخی‌ها برای ایجاد منطقه حایل در مرز شمالی لبنان با سوریه هشدار داد.

خانه خشتی به نقل از فارس، نواف الموسوی» طی سخنانی در مراسم یادبود شهدای مقاومت اسلامی در شهرک مجدل زون جنوبی تاکید کرد: پس از آنکه تلاش‌ها برای ایجاد منطقه امنیتی حایل در دیگر کشورهای همسایه سوریه ناکام ماند اکنون لبنان را انتخاب کرده‌اند تا بار غیرقابل تحملی را بر آن تحمیل کنند و آن ایجاد منطقه حایل در لبنان است.

وی از لبنانی‌ها خواست تا نسبت به این طرح که هیچ ارتباطی به حمایت از آنها ندارد، آگاه باشند و اجازه ندهند با کشور آنها ماجراجویی شود.

موسوی تصریح کرد: تامین امنیت مرزهای شمالی با عدم حمایت از گروه‌های قاچاق سلاح و خرابکاری در سوریه آغاز می‌شود و اینکه ارتش بتواند ماموریت خود را انجام دهد.

وی افزود که اگر حملات علیه ارتش که حتی به حد اهانت‌های مستقیم به فرماندهان و افسران نیز رسیده است، متوقف شود در آن صورت ارتش می‌تواند ماموریت خود در برقراری امنیت را انجام دهد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان