مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد :

امر به معروف و نهی از منکر را مردمی کنیم

  • شناسه خبر: 107984
امر به معروف و نهی از منکر را مردمی کنیم

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان گفت :هر جا مردم امدند موفق شدند مردم مدیریت می کنند در ایام محرم ایجاد ایستگاه های صلواتی ،مردمی شده ما باید امر به معروف را هم مردمی کنیم .

خانه » فرهنگی مذهبی » امر به معروف و نهی از منکر را مردمی کنیم

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ پاسدار حمید رضا حسین خانی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان در جلسه شورای قشر بسیج ادارات به جنگ فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت : امروز به گفته حضرت اقا جنگ ،جنگ فرهنگی است اینجور نباشد که ما سر کاربیاییم  و بهره وریمان کم باشد .
وی افزود : تمام برنامه ها و گفتمان  باید بر اساس گفتمان ولایت فقیه باشد در جذب نیرو،نیرو باید انقلابی و مذهبی باشند و جلسات به روز  و زیر نظر ولایت فقیه باشد.
سرهنگ حسین خانی تصریح کرد :بزرگترین معروف دفاع از نظام مقدس اسلامی است وبزرگترین منکر کارشکنی علیه نظام می باشد .
وی با بیان اینکه جلسات در بسیج باید بحث بر انگیز و چالشی باشد گفت : باید جلسات برگزار شود و از تجارب و نظرات یکدیگر استفاده کنیم .
سرهنگ حسین خانی بیان داشت : شهید امربه معروف و نهی از منکر امام حسین(ع) است و ایشان به خاطر امر به معروف شهید شدند وما باید اینطور باشیم .
وی افزود :اگر در راه امر به معروف ما بسیجیان ناسزا دریافت کردیم طوری نیست امام حسین(ع) مسیر تاریخ را عوض کرد زمانی در عراق هر کس عکس حضرت امام(ره) در دستش بود اعدامش می کردند اما امروزجمهوری اسلامی برای عراق ، بحرین و یمن الگو شده است .
سرهنگ حسین خانی بیان داشت : در هشت سال دفاع مقدس مظلومترین کشور ایران بود، همه علیه جمهوری اسلامی بودند اما امروز به برکت ان ۸سال بر عکس شده است  خود امریکا در خود منطقه اگر بخواهند مشکلی را حل کنند میگویند با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کنیم .
وی با بیان اینکه دشمنان مخالف ولایت فقیه هستند گفت : در بحث مسئله هسته ای پیشرفت کرده ایم فضای مجازی علی رغم معضلاتی که دارد شناخت وسیعی از انقلاب و ایران را به همه جهانیان نشان داد ولی در وضعیت امروزی ما قدر انقلاب و معارف خود را نمی دانیم .
وی بیان داشت : امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی می باشد جزو فروع دین است و باید تببین شود .
سرهنگ حسین خانی اذعان داشت :دشمن با هزینه و تبلیغات به جنگ نرم با ما امده سران امریکا بالای صد میلیون دلار بر علیه جمهوری اسلامی کار انجام می دهد افراد نفوذی دارند ما باید با انها مقابله کنیم .
وی افزود :با زبانمان تذکر دهیم و مسئولیت پذیر باشیم و دغدغه داشته باشیم در ادارات وقتی اسیب ها را می بینید فکر کنید جنگ است  .کار ما در بسیج ادارات توجیه کردن است کار سلبی نداریم کار ایجابی و فرهنگی است.
وی بیان داشت : جوانها را ارشاد کنیم اگر هیچ کار انجام ندهیم  ناامنی همه جا را فرا می گیرد داعش هم نفوذ پیدا می کند و جوانان  با هویت مذهبی نخواهیم داشت .
سرهنگ حسین خانی گفت : در بحث اقتصادی اداراتی چون جهاد کشاورزی با رویکرد اقتصادی برای جوانها برنامه داشته باشند و در جلسه شورای قشر، مسائل مطرح شود .
وی بیان داشت :باید برای جوانان  اتاق فکر تشکیل شود از تجارب انان استفاده شود در ادارات و فرمانداریها  مشکلات مطرح شود و راهکار بدهیم .
سرهنگ حسین خانی به مدیریت مردمی اشاره کرد و گفت :هر جا مردم امدند موفق شدند مردم مدیریت می کنند در ایام محرم ایجاد ایستگاه های صلواتی مردمی شده ما باید امر به معروف را هم مردمی کنیم .

برچسب ها:
امر به معروف و نهی از منکر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان