معاون پارلمانی وزیر نیرو در اختتامیه همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه عنوان کرد:

کشور بیش از گذشته نیاز به کار و سرمایه گذاری دارد

  • شناسه خبر: 107167
کشور بیش از گذشته نیاز به کار و سرمایه گذاری دارد

معاون پارلمانی وزیر نیرو گفت: کشور بیش از گذشته نیاز به کار و سرمایه گذاری در بخش های مختلف دارد، استان کرمان در جذب سرمایه گذار پیش گام بوده و جزو استانهای موفق است .

خانه » اقتصادی » کشور بیش از گذشته نیاز به کار و سرمایه گذاری دارد

به گزارش خانه خشتی، رضا انجم شعاع صبح امروز در مراسم اختتامیه همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان اظهار داشت: کشور بیش از گذشته نیاز به کار و سرمایه گذاری در بخش های مختلف دارد، استان کرمان در جذب سرمایه گذار پیش گام بوده و جزو استانهای موفق است .
وی افزود: تجارب ارزنده والایی در رفسنجان است، دانشگاههای برجسته ای دارد و مهمترین محورهای تولید و سرمایه ای استان در درون خود دانشگاه می باشد، استان کرمان نیاز دارد دانش را بین سرمایه گذار نهادینه کند و وظیفه دستگاه های اجرایی فراهم کردن بستر برای سرمایه گذار می باشد .
انجم شعاع تصریح کرد: مدیران چه در استانها و چه در شهرستانها بستر را فراهم کنند و ضمن فراهم کردن زیرساختها کمک شود تا به اندازه خودشان توانمند شوند.
وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای این همایش نواوری و خلاقیت است و این مهم زمانی اتفاق می افتد که به سرمایه انسانی اجازه توانمند شدن داده شود .
انجم شعاع یکی از موانع تولید را کمبود آب دانست و گفت: در این مورد باید تدابیری اندیشیده شود که در سه سال و اندی بیش از ۱۷ جلسه شورای اب تشکیل شد این جلسات چه در استان و چه در کشور باعث شد مصوبات خوبی اخذ شود که این مصوبات در حال پیگیری و اجرا می باشد .
وی افزود: یکی از دیگر برنامه ها تشکیل شورای هماهنگی اب که با هماهنگی بین استانها با حضور استاندار راجع به مشکل اب تصمیم گیری و تدابیری اندیشیده می شود .
معاون پارلمانی وزیر نیرو اظهار داشت:  نمک زدایی و انتقال اب به استان های نیازمند از دیکر برنامه ها بود امیدواریم به مرحله اجرایی برسد هم مردم از اب اشامیدنی سالم برخوردار شوند و هم در بخش صنعت کمبود اب مرتفع شود .
انجم شعاع گفت: طرح تعادل بخشی سفره های اب زیرزمینی با ۱۵ پروژه داریم که در تمام مصوبات شورای هماهنگی اب ،نقش مردم و مصرف کننده هم در صنعت و هم در اب شرب بسیار مهم است .
وی تصریح کرد: مخصوصا در بخش کشاورزی مهم است توسعه سیستم های ابیاری تحت فشار ،توسعه کشت هیدورپونیک و گلخانه ای به شدت مورد حمایت دولت می باشد .
انجم شعاع خاطر نشان کرد: با تزریق منابع و کشاورزان حوزه مدیریت مصرف اب ،گام بلندی در این راستا برداریم .
وی بیان داشت: خطوط انتقال اب در حال اجرا می باشد و همچنین در راستای  ارتقای کیفی اب شرب رفسنجان تدابیری اندیشیده شده است .

برچسب ها:
سرمایه گذاری کار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان