شب گذشته؛

گردباد در شهربازی رفسنجان حادثه آفرید

  • شناسه خبر: 106339
گردباد در شهربازی رفسنجان حادثه آفرید

وزش گردباد شدید در شهربازی رفسنجان موجب واژگون شدن یکی از وسایل بادی و مصدوم شدن شش کودک شد.

خانه » حوادث » گردباد در شهربازی رفسنجان حادثه آفرید

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، شب گذشته وزش گردباد شدیدی در شهربازی رفسنجان موجب واژگون شدن یکی از وسایل بادی شد و تعدادی از کودکان در حال بازی در این مکان را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.

به گفته سید باقری مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ رفسنجان این حادثه حوالی ساعت ۲۱:۲۰ رخ داده و شش نفر مصدوم آن توسط مردم حاضر در صحنه و اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

میرزایی مقدم مسئول روابط عمومی بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان نیز به خبرنگار ما گفت: تاکنون ۳ نفر از کودکان مرخص شدند ومابقی آنان نیز در حال مساعدی به سر می برند.

مدائن زاده مسئول شهربازی رفسنجان صبح امروز در گفت و گو با خانه خشتی اظهار داشت: دستگاهی که دچار حادثه شد دارای استاندارهای لازم بود و توسط ۱۲ مهار نگه داری میشده ، شدت گردباد بسیار زیاد بود تا حدی که میز و صندلی ها را پرت کرد و حتی دکه های فلزی را نیز تا سه متر جابه جا کرد، در این حادثه نیز سه تا از مهار ها شکسته و طنابها را پاره شد و موجب واژگونی این وسیله بادی شد.

وی با بیان اینکه وسایل بازی حادثه دیده در مرکز گردباد قرار داشته گفت: از شب گذشته با دیگر مسئولین شهربازی در بیمارستان حضور داشتیم و خوشبختانه تا کنون سه نفر از کودکان مرخص شدند.

مدائن زاده گفت: تمامی دستگاههای شهربازی رفسنجان دارای بیمه و استاندار لازم هستند و کارهای ایمنی آنان نیز انجام گرفته است.

 

برچسب ها:
حادثه در شهربازی حادثه در شهربازی رفسنجان شهربازی رفسنجان گردباد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمدرضا

    لطفا والدین این کودکان به هیچ عنوان کوتاه نیایند و به مراجعه قانونی شکایت کنند تا دوباره شاهد تکرار چنین مسائلی نباشیم

    خلیل

    مردم استقابل خوبی از شهربازی دارن و باید اصلاحدشود البته بدوراز انصاف نباشه تو جند سال اخیر کارهای خوبی شده ولی باید فکر ایمنی و هر اتفاقی باشن که مشکل اینچنینی پیش نیاد

    احمد رضا

    مسئولی کمی بفکر رفا مردم باشن نروید اینقدر همایش بگیرید بیان ی فکر اساسی بکنید که از این دست اتفاقات نیفته

    شهروند

    بازم بخیر گذشته که صدم شدید ندیدن طفلکی ها شهرباری رفسنجان باید به روز شود مسئولین خدا خیرتون بده بفکر باشین

    فائزه

    شهر بازی باید بهتر باشد با این حال چند سال تعطیل بود و شهرستان شهربازی نداشت خدا خیرشون بده از این دست اتفاقات توی شهربازهای بزرگ هم رخ میدهد اما باید اول ایمنی و در نظر گرفتن جوانب کار بعد در اختیار مردم گذاشت

    امید

    مسئولین پیگیر کنند چرا این اتفاق افتاده

    مهدی

    اگر استانداردهای لازم را دارند چرا حادثه آفریدند همچنین بهتره که آقای مدیر از والدین مصدومین عذرخواهی بکنند اگر فرزند آقای رییس جزو این کودکان بود چه عکس العمل داشتند آیا بیمه بودن دستگاه ها دردی دوا می کند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان