همایش گرامیداشت روز جهانی مسجد در داوران برگزار شد

  • شناسه خبر: 105409
همایش گرامیداشت روز جهانی مسجد در داوران برگزار شد

در چهارمین روز از هفته دولت به مناسبت روز جهانی مسجد، همایشی در موسسه خیریه سید الشهدا داوران برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » همایش گرامیداشت روز جهانی مسجد در داوران برگزار شد

به گزارش خانه خشتی در این آیین امام جمعه رفسنجان یاد و نام شهیدان دولت را گرامی داشت و گفت: با همت والا می توان کارهای بسیر شایسته ای انجام داد تا هم نظام مقدس جمهوری اسلامی و هم مردم سربلند باشند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور برای رونق در منطقه رفسنجان طرح های گردشگری را مفید اعلام کرد و گفت: در صورت احیای مناطق گردشگری می توان گردشگران داخلی و خارجی جذب و رونق را در پیش بگیریم و هم آبادانی روستا ها نیز شاهد خواهیم بود.

در ادامه فرماندار رفسنجان هم مسجد را بزرگترین پایگاه فرهنگی جهان اسلام دانست و افزود: مساجد نقش بسیار بزرگی در مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دارند و شاید فلسفه تشکیل مسجد جدای از سجده و عبادت این بوده که خداوند خواسته با رسالت آخرین پیامبر الهی پایگاه بزرگی ایجاد شود تا مردم همه مسائل خود را در مسجد دنبال کنند.

فرماندار رفسنجان در ادامه به مشکلات و گلایه مندی های مردم این روستا گوش فرا داد و بیان کرد: در زمینه برق با وزارت نیرو مذاکره داشتیم و تصویب شد تا طرح ورودی‌ها آماده شود و روشنی مناسب برای ورودی منطقه ایجاد شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این جاده مسیر مشهد مقدس است قول مساعد داده شده که با بررسی و مطالعه‌ای که انجام می‌شود زائرسرای بزرگ ایجاد شود و در اختیار زائران مشهد مقدس قرار گیرد.

ملانوری در ادامه به ایجاد پمپ بنزین در داوران اشاره کرد و گفت: اگر مجوزها دریافت شده باشد حمایت می‌کنیم تا احداث شود.IMG_3124 IMG_3131 IMG_3153 IMG_3164 IMG_3211 IMG_3213 IMG_3214

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان