مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان مطرح کرد :

اقامه نماز در واحدهای صنعتی باعث کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش بهره وری می شود

  • شناسه خبر: 104957
اقامه نماز در واحدهای صنعتی  باعث کاهش  آسیب های اجتماعی و افزایش بهره وری می شود

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: آمار نشان داده است اقامه نماز در واحدهای صنعتی کاهش آسیب های اجتماعی و اختلافات کارگری را در پی داشته است .

خانه » اجتماعی » اقامه نماز در واحدهای صنعتی باعث کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش بهره وری می شود

به گزارش خانه خشتی ؛اسماعیلی مدیرکل اداره تعاون و رفاه اجتماعی استان در جلسه ستاد اقامه نماز واحدهای تولیدی و کارگری استان به حفظ ارزشهای انقلابی و تحمل سختی و دشواریهای متولیان واحدهای صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت :استان کرمان با بیش از ۴۰ هزار واحد تولیدی و صنعتی اعم از کوچک و بزرگ یکی از استانهای مهم در امر تولید ات صنعتی و کشاورزی می باشد  .
وی مجموع جمعیت تحت پوشش واحدهای تولیدی و صنعتی را قریب به ۳۰۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود : از نظر خانوار بخواهیم حساب کنیم نزدیک یک میلیون و دویست هزار جمعیت استان کرمان تحت پوشش این واحدهای تولیدی و کارگری می باشد .
اسماعیلی ترویج نماز در واحدهای تولیدی را مهم عنوان کرد و گفت : به برکت  حضور آقایان عرب، کاظمی و مظفری به عنوان مسئولین ستاد اقامه نماز، اقدامات خوبی در سال گذشته صورت گرفته و امسال هم با توجه به تاکید  مقام وزارت در بحث اقامه نماز در واحدهای تولیدی ، تفاهم نامه ای در امر اقامه نماز مبنی بر برگزاری نماز در واحدهای تولیدی امضا شده است که از این جهت اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد .
وی افزود :حضور مدیران و کارگران درصف اقامه نماز در واحدهای صنعتی در ترویج فرهنگ نماز کمک خواهد کرد .
اسماعیلی با بیان اینکه در دین اسلام وسیره ائمه تاکید زیادی در این زمنیه شده است تصریح کرد :امار نشان داده است اقامه نماز در واحدهای صنعتی  کاهش  آسیب های اجتماعی و  اختلافات کارگری را در پی داشته است .
وی افزود : همچنین هر جا که اقامه نماز بوده است ارتباط با مدیران میانی و کارکنان بخش تولید نزدیک بوده است هم ارتباط معنوی و کاری به افزایش بهره وری کمک شایانی نموده است .
اسماعیل بیان داشت :امیدواریم بتوانیم با یک رویکرد جدید در این زمینه با ترویج فرهنگ نماز بهره وری هم را افزایش دهیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان