روستای حسن آباد صادق الائمه علیه السلام نوق رفسنجان سیاه پوش مولا و مقتدایشان حضرت صادق الائمه علیه السلام گردید

محله صادقیون رفسنجان سیاه پوش امام صادق(ع) شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 104036
محله صادقیون رفسنجان سیاه پوش امام صادق(ع) شد / تصاویر

در ایام جانسوز شهادت امام صادق علیه السلام  محله صادقیون غرق در ماتم و عزا میگردد. و روستا یکپارچه رنگ حزن و اندوه به خود میگیرد. محبان و ارادتمندان به امام صادق علیه السلام و خاندان عصمت و طهارت (علیه السلام ) رسما عهدار رسما شده و در فراق محبوب اشک ماتم می ریزند.

خانه » رفسنجان » محله صادقیون رفسنجان سیاه پوش امام صادق(ع) شد / تصاویر

به گزارش پایگاه خبری خانه خشتی به نقل از پایگاه دارالصادقیون، ندای عاشقانه  یا صادق الائمه علیه السلام مردم ولایتمدار و محله صادقیون در بلوار امام صادق علیه السلام  طنین انداز شد و ارادتمندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  در محله صادقیون با آغاز ایام صادقیه  با سیاهپوش کردن بلوار مزین به نام مقدسش  اقدام به برپایی مجالس روضه خوانی کرده و با سینه زنی و نوحه خوانی به سوگواری شهادت حضرت صادق الائمه علیه السلام می پردازند.


ارادتمندان اهل بیت درحسن اباد صادق الائمه علیه السلام نوق رفسنجان  از  ابتدای بلوار امام صادق علیه السلام  تا ابتدای بلوار امام علی علیه السلام  فیض آباد  مسیر راه با نصب پرچمهای مشکی و تابلوهای عرض تسلیت  سیاهپوش کردند  و با این عمل خداپسندانه خود عشق و ارادت خود را با خاندان پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) نشان دادند.

حضور نوجوانان و جوانان در ایام صادقیه نیز از نکات مهم برنامه عزاداری  بود که این پیام را به همگان می رساند که آینده سازان ایران اسلامی هیچگاه دست از ارزش های اسلامی برنمی دارند.

  خادمین افتخاری بنایشان براین بوده در صادقیه باید به گونه ای عمل شود که کمتر باعث اذیت مردم شوند،  در مسیر جاده راه را باز کنند ماشینها بتواند به راحتی عبور کند راه بندان نشود و سد معبر نگردد و برای تبلیغات صدای بلندگوها باعث اذیت مردم نگردد. و ایستگاههای پذیرایی  جایی نصب گردد که مانع تردد دیگران نگردد.


برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • گمنام

    سلام وقتی تصاویر را دیدم اشکم در آمد وقتی چند روستایی بی بضاعت چنین برای ریس مذهب غریب نوازی میکنند. خاک بر سر من چند سال میهمان سفره امام زمان بودم و از وجوهات استفاده میکردم. اگر جلسه ای کمتر صدتومن میدادند. از اهل بیت زده میشدم. و به بانیها فحش میدادم. اینها ندیده بهشت را خریدند. خاک بر سر من .

    غلام?امام حسین(ع)

    صل الله علیک یا شیخ الائمه امام جعفر صادق روحی لک الفداء... ابتدا با عرض تسلیت خدمت شما شیعیان آن حضرت و حضرت بقیه الله (عج) از خداوند منان توفیق عبادت و ترک معصیت را خواستار هستم... اجرکم عند الله ...انشاءالله به امید آن روزی که سرتاسر جهان اقامه عزا کنیم و مشکی پوش خواهیم کرد عالم را در عزای آن حضرت... از شما خدام بی ریا امام صادق علیه السلام نهایت تشکر را داریم و به شما غبطه می خورم که چرا نمی توانم به این شکل خدمت و نوکری کنم... خداوند اجر بی پایان نصیب شما بفرماید که با امکانات کم اما در عوض روحیه و ایمان بالا دست به کار بزرگی زده اید و پرچم امام صادق بالاو یاد ایشان را وزنده نگه داشته اید! التماس دعای ویژه خدام امام صادق علیه السلام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان