امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

حرکت و تلاش انسان همراه با انگیزه الهی مهمترین عامل پیشرفت در اقتصاد مقاومتی

  • شناسه خبر: 103890
حرکت و تلاش انسان همراه با انگیزه الهی مهمترین عامل پیشرفت در اقتصاد مقاومتی

امام جمعه رفسنجان حرکت و تلاش خود انسان همراه با انگیزه الهی را مهمترین عامل موفقیت و پیشرفت در اقتصاد مقاومتی دانست و گفت :امیدواریم که با برطرف شدن موانع و حرکت جهادی مردم و مسئولین ، شاهد درخشندگی کار اقتصادی و اشتغالزایی در رفسنجان باشیم .

خانه » اقتصادی » حرکت و تلاش انسان همراه با انگیزه الهی مهمترین عامل پیشرفت در اقتصاد مقاومتی

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام و المسلمین رمضانی پور امام جمعه رفسنجان رفسنجان صبح امروز در جلسه ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی ضمن اظهار خرسندی و آرزوی موفقیت برای تمامی کسانی که در عرصه جهاد اقتصادی ورود پیدا کردند اظهار داشت:طبق آیه شریفه از قران کریم ،هر کس با انگیزه الهی برای بندگان خداوند کاری انجام دهد خداوند او را حمایت خواهد کرد .
وی افزود : همه ما اعتقاد داریم مسئولین ،نماینده، مدیران دلسوز دراین عرصه حضور دارند و دلشان می خواهد در این زمینه پیشرفتی صورت گیرد لذا همه مسئولین تمام توانشان را به کار ببرند چون اگر ما در این مقطع که انگیزه و جدیت است کاری صورت نگیرد معلوم نیست در آینده چه اتفاقی بیفتد .
امام جمعه با بیان اینکه همه باید از داشته ها و ظرفیتهای خود در این راستا استفاده کنند تصریح کرد :همه مردم ، مسئولین و ارگانها با ظرفیتهای خود و ارائه طرح های جدید در زمینه های مختلف ورود پیدا کنند .
وی افزود :کارگاه ها و صنایع کوچک می تواند اشتغالزایی های زیادتری را داشته باشند و این هنر ماست که بتوانیم با سرمایه های کم اشتغالزایی های زیادی ایجاد کنیم .
وی به حضور بانوان سازنده در عرصه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : تا زمانیکه ما برای فارغ التحصیلان خود متقاضی باشیم که کار اداری برایشان ایجاد شود و دولت بخواهد برای ما اشتغالزایی انجام دهد ما هیچ وقت به نتیجه نخواهیم نرسید .
امام جمعه حرکت و تلاش خود انسان همراه با انگیزه الهی را مهمترین عامل موفقیت و پیشرفت در اقتصاد مقاومتی دانست و گفت :امیدواریم که با برطرف شدن موانع و حرکت جهادی مردم و مسئولین ، شاهد درخشندگی کار اقتصادی و اشتغالزایی در رفسنجان باشیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان