امام جمعه رفسنجان در یادواره شهدای اسلام آبادمطرح کرد :

برخی تنها نام اسلام را به دنبال خود یدک می کشند/ ارزشهای اسلامی به هر قیمتی باید حفظ شوند

  • شناسه خبر: 103833
برخی تنها نام اسلام را به دنبال خود یدک می کشند/  ارزشهای اسلامی به هر قیمتی باید حفظ شوند

امام جمعه رفسنجان گفت: بعضی مسئولین در راستای فرهنگ بی دینی و ضد ارزشهای اسلامی قدم بر می دارند و فقط نام اسلام را به دنبال خود یدک می کشند، اگر حداقل قدم مثبتی بر نمی دارند کار منفی انجام ندهد .

خانه » اخبار ویژه » برخی تنها نام اسلام را به دنبال خود یدک می کشند/ ارزشهای اسلامی به هر قیمتی باید حفظ شوند

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در یادواره شهدای اسلام آباد ،برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در کنار یادواره شهدای اسلام آباد را کار ارزشمند و مهم  دانست و اظهارداشت :شهدا برای حفظ ارزشهای والای انسانی جان خود را فدا کردند همانطور که انبیاء و اولیای الهی برای حفظ ارزشها فداکاری کردند .
وی افزود :یکی از دغدغه های رهبر فرزانه ما هم در خصوص بحث حجاب می باشد که همیشه در فرمایشات خودشان به این نکته اشاره دارند که باید مسئولین در این راستا قدمهای استواری بردارند .
امام جمعه بیان داشت :اگر مسئولین حداقل قدم مثبتی بر نمی دارند کار منفی انجام ندهد .
وی با بیان اینکه ما هنوز در پس کوچه های شهر و محله هایمان بوی عطر شهدا استشمام می کنیم گفت :بعضی مسئولین در راستای فرهنگ بی دینی و ضد ارزشهای اسلامی  قدم بر می دارند و فقط نام اسلام را به دنبال خود یدک می کشند.
امام جمعه تصریح کرد :افتخار جوانان ما این است که قدمی برای شهدا بردارند بعضی مواقع ما می بینیم که جوانان ما به زیارت شهدا می روند واز محضر شهدا شفاعت می طلبند و این نشان دهنده آن است که هنوز خون شهدا و حرکت جهادی و انقلابی آنان در جوانان امروزی و خانواده های آنان  جریان دارد .
وی با بیان اینکه برای نظام بیش از ۳۰۰ هزار شهید فدا شده اند اظهار داشت :آیا دولت کار وبرنامه دیگری جز ترویج موسیقی ندارد ؟آیا مسئولین ما نمی توانند کار و چیز دیگری را ترویج دهند فقط باید در حوزه موسیقی تبلیغ و ترویج نمایند ؟آیا شهدا با موسیقی و گناه و معصیت و بی حجابی عجین بودند ؟
امام جمعه ضمن اشاره به فاجعه مسجد گوهرشاد بیان داشت :۵   هزار نفر جان خود را فدا کردند و قریب به ۲ هزار نفر اسیرو زندانی شدند تا ارزشها در جامعه حفظ شود .
رمضانی پور خاطرنشان کرد :اگر فتح المبین و بیت المقدس انجام شد که خرمشهر در سال ۶۱ به دست رزمندگان آزاد شود، اینطور نیست که خرمشهرهای دیگر تصرف نشده باشد .
وی افزود :خیلی از خرمشهرهای ما را اشغال کردند که در اثر غفلت و بی تفاوتی های خودمان می باشد ما بی خیال  شدیم که دشمن به راحتی خانه های ما را اشغال کرد .آیا وقت آن نرسیده که نبرد کنیم ایا وقت آن نشده که همه جانانه در برابر این هجوم و ولنگاری ایجاد شده تهاجم جانانه داشته باشیم ؟
امام جمعه با بیان اینکه دشمن از زوایای مختلف در جوانان ما نفوذ کرده است گفت :ما نه تنها از طریق جنگ نرم بلکه از همه کانالها مورد هجوم دشمن قرار گرفته ایم و طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب دشمن در دل و روح جوانان ما هم نفوذ کرده بطوریکه فرزندان ما اهل روزه و تقوا نباشند .
وی افزود :جوانان ما در ۸ سال دفاع مقدس اهل بصیرت و تقوا بودند و نفوذ ناپذیر و انقلابی بودند بطوریکه اجازه نفوذ دشمن را در خود نمی دادند .
امام جمعه با بیان اینکه کسانی که انقلاب و نظام را درک نکرده اند نمی فهمند که شهدا و خانواده های آنان چه کشیده اند بیان داشت :توجه به خانواده شهدا باید به صورت جدی صورت بگیرد چراکه آنان عزیزانشان را برای نظام و حفظ ارزشها فدا کرده اند .
وی تصریح کرد :ما باید به هر قیمتی که شده ارزشهای اسلامی را حفظ کنیم و بی حجابی ضد ارزشهای  اسلامی و بی دینی محسوب می گردد .
امام جمعه از خطرات ناشی از فضای مجازی توسط فرزندان هشدار داد و گفت :جوانان نباید وقتشان را در فضای مجازی سپری کنندباید  وقت خود را صرف عبادت ، معنویت ، کار و تلاش نمایند .

برچسب ها:
ارزشهای اسلامی اسلام امام جمعه رفسنجان رفسنجان یادواره شهدای اسلام آباد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان