مسئول واحد زیباسازی شهرداری رفسنجان خبر داد؛

تعمیر بیش از ۱۵ تابلو در خیابان های سطح شهر در سه ماهه نخست امسال

  • شناسه خبر: 103816
تعمیر بیش از ۱۵ تابلو در خیابان های سطح شهر در سه ماهه نخست امسال

مسئول واحد زیباسازی شهرداری رفسنجان از تعمیر بیش از ۱۵ تابلو در خیابان های سطح شهر رفسنجان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

خانه » اجتماعی » تعمیر بیش از ۱۵ تابلو در خیابان های سطح شهر در سه ماهه نخست امسال

به گزارش خانه خشتی، مه لقا حکمت با اعلام این خبر افزود: در این راستا ۱۲ تابلوی خیابان شهید نواب صفوی، دو تابلو در خیابان حجت، دو تابلو در خیابان مصطفی خمینی و تابلوهای خیابان شهدای امیرکبیر و خیابان توحید تعمیر شدند.

وی در ادامه از نصب ۹ تابلوی راهنما در برخی معابر خبر داد و گفت: چهار تابلوی علوم پزشکی، یک تابلوی کوچه شهید زمانی و چهار تابلوی کلانتری ۱۲ ابتدای سال جاری نصب شدند.

مسئول واحد زیباسازی شهرداری رفسنجان با اشاره به رنگ آمیزی ساختمان ترمینال، پمپ گاز ا… آباد و بلوار آزادی، ساختمان های بوستان جوان و تابلوهای ورودی شهر، اظهار کرد: ابتدای امسال دو عدد سرعت گیر در خیابان شرکت پسته نیز با هماهنگی اداره راهنمایی و رانندگی نصب و رنگ آمیزی شد.

مهندس حکمت انجام جوشکاری در کشتارگاه، ساخت چهار پرتابل در خیابان علامه امینی و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) را از دیگر فعالیت های واحد زیباسازی شهرداری در سه ماهه نخست امسال بیان کرد و گفت: نصب و تعویض پرچم در میادین، نصب و راه اندازی اسباب بازی پلی اتیلن در پارک بانوان، نصب پرتابل میدان ۹ دی و بازسازی نرده های اطراف استند بوستان جوان نیز از جمله اقدامات این واحد در ابتدای امسال بود.

برچسب ها:
زیباسازی شهری شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بهمنيار

    اقای خانه خشتی این فیگور نوشتن تکراری شده عوضش کنید هر عکسی از مسولین میزنید در حال نوشتن هستند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان