امام جمعه رفسنجان عنوان کرد:

به شدت مخالف جداسازی قسمتی از مصلی هستم

  • شناسه خبر: 102089
به شدت مخالف جداسازی قسمتی از مصلی هستم

امام جمعه رفسنجان پیرامون مسائل امنیتی که مدتی است در مصلی امام خامنه ای(معظم له) برقرار شده و قسمتی از جایگاه جداسازی شده است توضیح داد.

خانه » آخرین اخبار » به شدت مخالف جداسازی قسمتی از مصلی هستم

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور پیرامون مسائل امنیتی که مدتی است در مصلی امام خامنه ای(معظم له) رفسنجان برقرار شده و قسمتی از جایگاه جداسازی شده است به خبرنگار ما گفت: بنده و اعضای ستاد نماز جمعه به شدت مخالف با این مسائل هستیم در حالیکه بیش از یک سال است که مسئولان امنیتی شهرستان این موضوع را گوشزد می کنند.

وی افزود: از سوی رئیس شورای تامین شهرستان عنوان شد که باید مسائل امنیتی در نماز جمعه رفسنجان با توجه به جنعیت انبوه ان و اهمیت نماز جمعه رفسنجان باید این مسائل اعمال شود.

رمضانی پور به بازرسی نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی شورای تامین از مصلی اشاره کرد و گفت: در نهایت دستورات لازم برای جداسازی قسمتی از جلوی جایگاه مختص مسئولان کشوری و لشکری و استانی داده شد.

وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان خود را بافته جدابافته نمی دانند و در لابه لای مردم حضور دارند تصریح کرد: از لحاظ امنیتی برای مسئولین کشوری و استانی باید امنیت انها تامین شود و این امر اختصاص به رفسنجان ندارد و در دیگر شهرستانهای نیز اجرا شده است.

رمضانی پور در پایان با اعلام مجدد مخالف خود با این امر خاطر نشان کرد: در پایان برگزاری نماز جمعه درب قسمت ها جدا شده باز هستند تا افراد بتوانند به مسئولین خود، فرماندار، نماینده و طلبه ای به نام امام جمعه دسترسی داشته باشند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ميرزابيگي

    شورای تامین شهرستان به ریاست فرماندار اقای ملانوری این تصمیم را گرفته اند

    احمد

    میدونید اگه ناخدای یه کشتی از بین بره چی میشه پس مطب رو بگیر و هی میخ کف کشتی نکوب

    شهروند

    مگر در نمازجمعه های شهرهای دیگر جدا نیست خدا ناکرده اگه اتفاقی بیفته میدونی دشمن چه برداشتی می کنه پس بیاییم به جای ایراد گیری کمک کنیم اونها هم دغدغه امنیت را دارند خدا بهشون عزت بده

    ooooooooooo

    خخخخخخخخخخخخخخ مارو از مسئولین جدا کردین امنیتمون رفت بالا

    کمال

    سی سال نماز جمعه در اوج سختی و مشقت در مساجد جامع و حاج شریف و نماز عید فطر در زمین خاکی خیابان ۱۷ شهریور برگزار می شد؛ حالا امام جمعه فعلی برای راحتی مردم و آینده شهر، با همکاری و کمکهای خود مردم، دارد مصلایی در خور شأن این مردم بزرگوار می سازد، بدهکار شده؟!! ساختن این مصلی برای حاج آقای رمضانی پور غیر از سختی و دردسر و حرف مفت بعضی یاوه سراها چیزی ندارد، ولی خود ایشان همه اینها را برای مردم عزیز قبول دار شده اند تا مردم به آنچه لیاقتش را دارند برسند.

    محمد

    احسنت

    عارف

    کار بسیار خوبی است این هفته امنیت خیلی خوبی در نماز جمعه بود

    حسین

    واقعا جای خجالت داره روز به روز دارید پیشرفت میکنین آیا این مملت امام زمانه؟؟؟

    رضا

    سلام ای کاش امام جمعه محترم بجای این همه هزینه کردنها کمی هم بفکر بیمارا ن سخت علاج بودند

    محمد

    سلام برادر هرچیز جای خودش این کار هم نیاز بود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان