در جمع مردم رفسنجان مطرح شد؛

انتقاد مداح اهل بیت از هجمه های به وجود آمده علیه دستگاه های اجرایی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 101982
انتقاد مداح اهل بیت از هجمه های به وجود آمده علیه دستگاه های اجرایی در رفسنجان

کربلایی مجتبی رمضانی مداح اهل بیت علیهالسلام از هجمه هایی که علیه دستگاه های اجرایی در شهرستان ایجاد می شود، انتقاد کرد.

خانه » آخرین اخبار » انتقاد مداح اهل بیت از هجمه های به وجود آمده علیه دستگاه های اجرایی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، مجتبی رمضانی در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در جمع شهروندان رفسنجانی، پس از عرض سلام و تبریک به مردم، گفت: الحق و الانصاف و بدون تملق افتخار می کنم اهل چنین شهر و دیار شهید پروری هستم.

این مداح رفسنجانی در ادامه با عذرخواهی از جمعیتی که در گوشه و کنار پارک و زیر درختان و روی زمین نشسته اند، از آنان به خاطر همه کمبودها طلب بخشش کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ارتباط هیئت کربلا با مسئولین هیچ چشمداشتی به جز معنوی برای آنان نداشته است، افزود: من مداح امام حسین (ع) هستم و دستم تنها مقابل ضریح سیدالشهداء، پنجره فولاد امام رضا (ع) و در مقابل خداوند دراز است

کربلایی مجتبی رمضانی در بخشی از صحبت های خود با انتقاد از افرادی که قصد ایجاد فاصله میان مسئولین و مردم دارند، گفت: عده ای دوست دارند با فاصله انداختن میان مسئولین و مردم نشاط را از مردم بگیرند.

وی با اشاره هجمه هایی که در موقعیت های مختلف علیه دستگاه های اجرایی در شهرستان به وجود می آید، اظهار کرد: متأسفانه هرازگاهی هجمه هایی در شهر علیه شورای شهر، نیروی انتظامی، سپاه، شهردار و کارمندان محترم شهرداری به وجود می آید که موجب سلب نشاط و اعتماد از مردم می شود.

این مداح رفسنجانی با امید به اینکه اقدام این افراد عمدی نبوده است، خواستار مشارکت همگانی در رفع آسیب هایی از قبیل مشروبات الکلی و اعتیاد شد.

وی به سخنی از مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت دغدغه فرهنگی اشاره کرد و گفت: همه شما عضو هیئت کربلا و عضو این نظام هستید؛ و باید در پیشبرد اهداف آن همه دست به دست هم دهیم.

برچسب ها:
انتقاد مداح اهل بیت مجتبی رمضانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کمال

    ایشان ذاکر اهل بیت هستند و طلق سیره اهل بیت مدافع وحدت و ضد شایعه و تفرقه و تهمت.

    حسین14

    همکاره به کوری چشم حسوداش

    بچه های کوچه پشتی

    بزرگ ترین اشتباه که دارن مجموعه کربلا رو سیاسی میکنند

    محمدی

    ایشون چکاره ان جز یه مداح ؟! اگر حرفی دارن استدلال کنند به جای تملق گویی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان