امکان ندارد تحریم‌های شدیدتر، ایران را از اهداف هسته‌ای آن منصرف کند

  • شناسه خبر: 9747
امکان ندارد تحریم‌های شدیدتر، ایران را از اهداف هسته‌ای آن منصرف کند

خانه خشتی:یک روزنامه آمریکایی در گزارشی اذعان کرد که امکان ندارد اعمال تحریم‌های شدیدتر علیه ایران بتواند تهران را متقاعد کند تا از برنامه هسته‌ای آن صرف نظر کند. خانه خشتی به نقل از فارس؛ روزنامه آمریکایی “وال استریت ژورنال” در گزارشی با هدف سیاه‌نمایی اوضاع ایران به تاثیر تحریم های اعمال شده در نظام […]

خانه » آخرین اخبار » امکان ندارد تحریم‌های شدیدتر، ایران را از اهداف هسته‌ای آن منصرف کند

خانه خشتی:یک روزنامه آمریکایی در گزارشی اذعان کرد که امکان ندارد اعمال تحریم‌های شدیدتر علیه ایران بتواند تهران را متقاعد کند تا از برنامه هسته‌ای آن صرف نظر کند.

خانه خشتی به نقل از فارس؛ روزنامه آمریکایی “وال استریت ژورنال” در گزارشی با هدف سیاه‌نمایی اوضاع ایران به تاثیر تحریم های اعمال شده در نظام اقتصادی ایران پرداخت و در عین حال تصریح کرد که امکان ندارد که تحمیل تحریم های شدید تر علیه ایران تهران را برای پذیرش مصالحه بر سر برنامه هسته ای اش متقاعد و تسلیم کند.

در ادامه این خبر ضمن این ادعا که تحریم‌ها می‌توانند نظام ایران را تضعیف کنند، آمده است که غرب باید نهایتا تردید خود را کنار بگذارد و با صراحت و شدت بیشتری به حمایت از تلاش های مخالفان ایران در راستای اعمال تغییر در داخل این کشور بپردازد.

این روزنامه آمریکایی در ادامه ادعا کرده است که هرچه سقوط نظام ایران سریع تر صورت گیرد، وضعیت بهتر خواهد بود.

درحالیکه آمریکا و اتحادیه اروپا به بهانه برنامه هسته ای ایران دور جدید تحریم های یک جانبه خود را علیه صنعت نفت و تکنولوژی ایران تحمیل کرده اند، خبرگزاری آمریکایی “رویترز” اخیرا در گزارشی به بی اعتنایی شرکت های بزرگ کامپیوتری و ارتباطی آمریکا به تحریم های ضد ایرانی پرداخته و نوشته است که با وجود ممنوعیت صادرات به ایران شرکت‌های آمریکایی مهم و بزرگ راه خود را به ایران پیدا کرده‌اند و محصولات خود را به ایران صادر می‌کنند؛ این درحالیست که شرکتهای آمریکایی بدون مجوز دولت حق فروش کالاها و خدمات خود به ایران را ندارند.

رویترز در ادامه نوشت: به عنوان مثال صدها شرکت در خاورمیانه محصولات شرکت “اپل” را به ایران صادر می‌کنند؛‌ براساس این گزارش، تجهیزات کامپیوتری نیز به وسیله تجار از طریق مسیرهای زیرزمینی به ایران راه می‌یابند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان