بیش از ۲۶۰۰ مسافر نوروزی در مدارس رفسنجان اسکان یافتند

  • شناسه خبر: 93028
بیش از ۲۶۰۰ مسافر نوروزی در مدارس رفسنجان اسکان یافتند

مسول تعاون اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان گفت: از ۲۶ اسفند سال گذشته تا کنون بیش از ۲۶۰۰ مسافر نوروزی درقالب ۵۶۷ خانوار در ۱۳ مدرسه این شهرستان اسکان یافتند.

خانه » آخرین اخبار » بیش از ۲۶۰۰ مسافر نوروزی در مدارس رفسنجان اسکان یافتند

نعمت الله حسنی در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی افزود: برای مسافران نوروزی در رفسنجان ۱۳ مدرسه در قالب ۱۱۴ کلاس مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه ده کلاس در گروه الف و ۱۰۴ کلاس در گروه ب قرار دارند بیان کرد: در گروه الف کلاسها دارای امکانات و تجهیزات کامل از جمله یخچال- پتو- فرش و تلویزیون است ودر گروه ب کلاسهای مدرسه این امکانات را به صورت مشترک دارند.

وی تصریح کرد: اکثر مسافران یک شب را در رفسنجان سپری می کردند و بیشتر از استانهای اصفهان- خراسان – تهران- یزد و … به رفسنجان برای گردش آمده بودند که در مدارس سکنی گزیدند.

حسنی خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم تا پایان تعطیلات نوروز اسکان مسافران در مدارس رفسنجان به بیش از ۵ هزار نفر برسد.

وی اظهار کرد: به مسافرانی که در مدارس رفسنجان اسکان می شوند نقشه و بروشور رفسنجان شناسی ارایه می شود و به انها مناطق بکر و جاذبه های گردشگری رفسنجان از جمله بزرگترین خانه خشتی جهان- دره راگه و … را راهنمایی می کنیم.

حسنی گفت: بازرسانی که از اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برای بازدید از مدارس رفسنجان به این شهرستان آمدند ارزیابی خوبی از این مدارس داشتند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان