کارشناس مسائل سیاسی:

مطرح کردن برجام ۲و۳ با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی کاملا تناقض دارد/دولت باید مسئله اقتصاد مقاومتی را به جد دنبال کند

  • شناسه خبر: 92986
مطرح کردن برجام ۲و۳ با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی کاملا تناقض دارد/دولت باید مسئله اقتصاد مقاومتی را به جد دنبال کند

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: در حال حاضر نیز مطرح کردن سلسله برجام ۲ و ۳ و حتی۴ با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی کاملا تناقض دارد و هم اکنون فصل شفاف سازی در خصوص برجام فرا رسیده .

خانه » آخرین اخبار » مطرح کردن برجام ۲و۳ با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی کاملا تناقض دارد/دولت باید مسئله اقتصاد مقاومتی را به جد دنبال کند

به گزارش خانه خشتی؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو اختصاصی با ناب نیوز در واکنش به مطرح کردن برجام ۲ و۳ از جانب مسئولین اظهار کرد:ابهاماتی در اجرایی شدن برجام وجود دارد که متأسفانه آمریکا و برخی از چهره های افراطی این دولت بر خلاف صورت گرفته بین توافق ایران و ۵+۱ اقدام به زیاده خواهی و باج گیری کرده اند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اقدامات اخیر دادگاه فدرال و اعضای کنگره آمریکا بیان کرد: این اقدامات در راستای برداشت دارایی های ایران بوده است و این مسئله نیز نقض آشکار برجام می باشد و با  گذشت چندین ماه از توافقات هنوز برجام اجرایی نشده و مسئله قابل قبول و ملموسی در عرصه های اقتصادی و سیاسی نیز مشاهده نشده است.

هانی زاد تأکید کرد: در حال حاضر نیز مطرح کردن  سلسله برجام  ۲ و ۳ و حتی۴ با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی کاملا تناقض دارد و هم اکنون فصل شفاف سازی در خصوص برجام فرا رسیده .

وی در ادامه تصریح کرد: دولت و تیم مذاکره کننده ایرانی صریحا باید به ملت پاسخ بدهند که چه اتفاقی بعد از توافقات صورت گرفته و در مقابل برخی از امتیازاتی که به غرب داده اند چه امتیازاتی را دریافت کرده اند و همچنین مسئله بازپرداخت دارایی های ایران و آزاد سازی پول های بلوکه شده و مسئله  تعامل بانک ها و استفاده از تکنولوژی بالا در صنایع سنگین همچناندر هاله ای از ابهام  فپقرار دارد و این در حالی است که تاکنون هیچ گونه حرکت قابل قبولی از سوی کشورهای ۵+۱ در مقابل ایران صورت نگرفته است .

هانی زاده در پایان با اشاره به شعار تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری در سال جدید خاطر نشان کرد: دولت باید در حوزه اقتصادی ورود جدی داشته باشد و مسئله اقتصاد مقاومتی را به طور جدی دنبال کند چرا که ظواهر امر نشان میدهد که کشورهای غربی و به ویژه آمریکا نسبت به تعهدات  خود عمل نمی کنند و لذا هم باید شفاف سازی صورت بگیرد و هم مسئله اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت به صورت جدی دنبال شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان