بهتر بشناسید

حسین مرعشی حامی نامزدهای اصلاح طلبان در کرمان

  • شناسه خبر: 90334
حسین مرعشی حامی نامزدهای اصلاح طلبان در کرمان

حسین مرعشی مجدداً تأکید کرد که خود و کارگزاران را «حزب لیبرال دموکرات مسلمان» می داند.

خانه » آخرین اخبار » حسین مرعشی حامی نامزدهای اصلاح طلبان در کرمان

به گزارش “خانه خشتی“، اندیشه های سرمایه داری و فساد اقتصادی و مالی و خیانت اخلاقی لیبرالیسم بر کسی پوشیده نیست؛ واقعیت این است که الگوی عملی لیبرال ها و گروه های مرتبط با آنها، استکبار جهانی و در صدر آن آمریکا است. یعنی این که لیبرال های هر کشوری برخلاف ادعاهای پرزرق و برق خود درباره دموکراسی و اهمیت آزادی های فردی و اجتماعی، هرگاه در عرصه منطق و اندیشه و فرهنگ احساس ناتوانی می کنند، به ترور و خشونت دست می زنند؛ همان کاری که آمریکا در بعد جهانی انجام می دهد و زمانی که حربه نیرنگش کند می شود، به تهاجم نظامی (ترویسم گسترده) دست می زند. در ماجرای فاجعه هفتم تیر سال ۱۳۶۰ نیز همین امر اتفاق افتاد و عوامل آمریکا پس از درماندگی به ترور دست زدند و شهید مظلوم بهشتی و یارانش را به شهادت رساندند.
واقعاً تفاوت کمونیست با لیبرالیست، تفاوت کفر با نفاق است؛ لیبرالیست تحت عنوان دین جلو می‌آید و خطر لیبرالیست از این جهت مهم است. لذا امام از همان آغاز، مبارزه با غرب را مورد اهمیت قرار داد.
بعد از انقلاب هم بزرگترین مصیبتی که در مقاطع مختلف برای این کشور به وجود آمد، از سوی لیبرال‌ها بود. جریان بنی صدر، جریان دولت موقت و نهضت آزادی، جریان منافقین و … یکی پس از دیگری در مقابل انقلاب سر بلند کرد. مسئله لیبرالیست‌ها هنوز هم بزرگترین خطری است که برای انقلاب و نظام ما وجود دارد.
امام خمینی (ره) هم سرمایه‌ داری لیبرالی ظالم و هم سوسیالیست اقتصادی را قبول ندارد، هر دو را رد کرده و اقتصاد را بر پایه فرهنگ اسلامی و دینی و مذهب شیعه می پذیرد که عدالت و کمک به مستمندان در راس اموزه های امام (ره ) است. حالا سوال اینجاست:
۱-مرعشی به چه دلیل در پی پیاده کردن اصول سرمایه‌ داری و اقتصاد لیبرالی است درحالی که اینکار بر خلاف اصول عقاید دین اسلام است ؟
۲-چگونه می توان به این افراد مورد حمایت  لیبرال ها رای داد؟
۳-لطفا اصلاح طلب ها مشخص کنند ایا به دنبال اقتصاد لیبرالی هستند که مرعشی و همفکرانش  دنبال می کند ؟
زندان و محرومیت از فعالیتهای سیاسی و دولتی
حسین مرعشی شامگاه پنجشنبه ۲۷ اسفندماه ۸۸ در پی شکایت دادستان عمومی و انقلاب اسلامی وقت تهران، آقای جعفری دولت‌آبادی و تشکیل پرونده، با قطعی شدن حکمش در شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر تهران، برای اجرای حکم یک ساله زندان، بازداشت و روانه اوین شد. موضوع اتهامی وی به ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی استناد شده بود. بر اساس این ماده از قانون، هر کس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یا به نفع گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام به هر نحو فعالیت تبلیغی نماید، به حبس از سه ماه تا یک سال محکوم خواهد شد. وی اواخر سال ۱۳۸۸ پس از بازداشت و تحمل دو شب حبس، به مرخصی ۱۴ روزه تعطیلات نوروزی رفت!
حسین مرعشی به دلیل مصاحبه با سایت “عبور” و اعلام کردن این مطلب که همه ما با کسانی که در زندان هستند شریک جرم هستیم و من معتقدم که جمع چند ده هزار نفری باید خود را تسلیم زندان کنند از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب و قاضی پیرعباس به ۱ سال زندان و محرومیت مادام‌العمر از هرگونه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی – هنری محکوم شده بود و دادگاه تجدیدنظر با تأیید ۱ سال حکم و کاهش محرومیت تا ۶ سال از هرگونه فعالیت در احزاب، مؤسسات و انجمن‌هایی که به کارهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری می‌پردازند، محکوم کرد. حسین مرعشی، پس از گذراندن ۱ سال حبس تعزیری، صبح ۲۰ اسفندماه ۱۳۸۹ از زندان آزاد شد.
با این حساب ایشون بر طبق حکم دادگاه و قانون تا پایان اسفند ماه نبایستی فعالیت سیاسی داشته باشد، ولی مرتب از اصلاح طلبان و نامزدهای آنها حمایت می کند.چرا؟
یادداشت: م.ز

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امير

    با عرض سلام وادب خدمت تمامی دوستان مخصوصا کسانی که در این سایت یادداشت می گذارند متاسفم برای کسانی که از روی تعصب و یا ساده گی و یا از روی غرض مطالبی را می گذارند که هر انسانی با خواندن آن ،از انسان بودن خود شرم می کند ، آیاتوهین و تهمت به اشخاصی که این افراد از بزرگان کشور ما و مورد احترام مردم ما هستند درست است ، مگراساس دین ما اخلاق نیست ؟،مگه صدها آیه و روایات در مورد گناه تهمت نداریم ؟ یس چرا شما هابا حرفهای عده ای ،این چنین قضاوت می کنید و راحت توهین و تهمت می زنید ، چرا افکار مردم را مخصوصا قشر جوان رادچار یاس و ناامیدی می کنید آیاتوهین و تهمت به اشخاص بزرگ مملکت مانند آقایان هاشمی رفسنجانی و مرعشی و...که از همشهریان ما هستند درست است ؟، کمی از شهرهای استان مجاور خود بیاموزید که از بزرگان خود در هر جناحی که باشند به نیکی یاد می کنند ، و ما باید به تمامی کاندیدهها در هر جناحی که باشند،احترام بگذاریم چون هر کدام از آنان طرفدارانی دارند که نزد آنها،مورد احترام هستند . ما رفسنجانیها باید به بزرگانی چو ن آیت ا... هاشمی رفسنجانی ، آقای دکتر حسینی ، آقای حسین مرعشی ، اقای علی اصغر و مصطفی یور محمدی ، آقای یور ابراهیمی ، آیت ا.. حسین هاشمیان و....بایستی افتخار کنیم و از آنها در حل مشکلات شهر و استان کمک بگیریم بیایید تهمت ها و توهین ها را کنار گذاشته و دوستیها را جایگزین نماییم و به روش احسن با رقبا رفتار نماییم به امید چنین روزی والسلام

    امیر دارمی

    چه عجب که تازه فهمیدی . این جناب هدایت کل امور را در استان به صورت کنترل از راه دور انجام می دهد . بسیج استان به رای دادن به هر کسی خارج از حلقه ارزشی ها ، سیاست ایشان است تا در آینده هم کنترلش بیشتر شود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان