سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت و گو با خانه خشتی:

زهی خیال باطل؛ نمونه ی آبادانی به دست آمریکا را در افغانستان و عراق می بینیم

  • شناسه خبر: 79818
زهی خیال باطل؛ نمونه ی آبادانی به دست آمریکا را در افغانستان و عراق می بینیم

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی ها با نادیده گرفتن تلاش های گذشته می خواهند از آمریکا برای فضای اقتصادی کشور کمک بگیرند که این فرض محال است، نمونه ی آبادی به دست آمریکا را در کشورهای افغانستان وعراق می بینیم که چیزی جز فقر و بدبختی و تفرقه و جنگ داخلی بر جای نگذاشته است.

خانه » آخرین اخبار » زهی خیال باطل؛ نمونه ی آبادانی به دست آمریکا را در افغانستان و عراق می بینیم

دخیل عباس زارع زاده در گفت و گو با “خانه خشتی“، یکی از عوامل عقب ماندگی جهان اسلام از گذشته تاکنون را دخالتها و سیاست های شیطانی آمریکا در کشورهای منطقه دانست و اظهار داشت: با استعمار جدید و سلطه ناجوانمردانهآ بر اذهان برخی حاکمان بی عرضه ی کشورهای منطقه علیرغم داشتن منابع غنی انرژی و معادن و جایگاه مناسب استراتژیک، عقب نگه داشته شده اند.

وی با بیان اینکه آمریکا جنایات خود را تحت نفوز انگلیس و صهیونیست ها در منطقه پیش می برد گفت: ما اگر انقلاب کردیم به خاطر خروج از این سلطه و عقب ماندگی بود و باعث شد هزاران شهید را تقدیم این راه کنیم و با مشکلات بسیار زیادی روبه رو شویم.

زارع زاده با اشاره به مبارزه نفس گیر شخصیت های مبارزه کشور در راه انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در نهایت امر توانستیم با زعامت امام(ره) خود را ازاین دیو پلید خلاص کنیم.

وی افزود: آمریکای جنایتکار می دانست که اگر ایران درمنطقه مستقل شود تبدیل به یک الگو برای خیزش کشورهای منطقه خواهد شد که شاهد روی دادن این اتفاق نیز هستیم.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آمریکا از هیچ توطئه ای علیه ای ایران نگذشت از ترور و جنگ گرفته تا تحریم و ده ها برنامه ای که در امریکا برنامه ریزی و تصویب می شد.

وی ادامه داد: ما مبارزه کردیم و ایستادیم تا الان اجازه ندهیم آمریکایی که بامبارزه ی این ملت از کشور خارج شده از پنجره وارد شود.

زارع زاده تصریح کرد: بعضی ها با نادیده گرفتن تلاش های گذشته می خواهند از آمریکا برای فضای اقتصادی کشور کمک بگیرند که این فرض محال است، نمونه ی آبادی به دست آمریکا را در کشورهای افغانستان وعراق می بینیم که چیزی جز فقر و بدبختی و تفرقه و جنگ داخلی بر جای نگذاشته است.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب در پسابرجام و پساتحریم این خط مهم را گوشزد کردند تصریح کرد: کسانی که تصویر غلطی از آمریکا جلوده می دهند و آن را منجی معرفی می کنند بدانند که امریکا کشته مرده شما نیست بلکه او می خواهد هویت و نظامتان را بگیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در تیزبینی و درایت عجیبی که دارند این واقعیت تلخ را گوشزد کردند که آمریکا دوست ما نیست و دولتمردان مواظب باشند که امریکا با این توافق می خواهد دوباره برگردد و توطئه های ناتمام خود را به اتمام برساند.

وی خاطر نشان کرد: اگر بگذاریم که امریکا در کشور نفوذ اقتصادی، سیاسی و مهمتر از همه فرهنگی داشته باشد در واقع ۳۶ سال مبارزه نفس گیر را از بین خواهیم بودو به نقطه صفر برمیگردیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان