امام جمعه عنوان کرد:

دوربین های ترافیکی ضرورت شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 74844
دوربین های ترافیکی ضرورت شهرستان رفسنجان

امام جمعه رفسنجان نصب دوربین های ترافیکی با برد بالا را از ضروریات شهرستان دانست و گفت: این مهم در برقراری امنیت و نظم می تواند بسیار موثر باشد و جزو عقب ماندگی رفسنجان محسوب می شود.

خانه » آخرین اخبار » دوربین های ترافیکی ضرورت شهرستان رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان، مدیریت شهرهای کوچکی که نتوانستند با توسعه ی وسایل نقلیه خود همراه و متوازن باشند را کار سختی دانست و اظهار داشت: با وجود حجم بالای وسایل نقلیه و رعایت نکردن مقررات از سوی رانندگان متخلف، برقراری نظم ترافیکی بسیار پر زحمت و پر مسئولیت خواهد بود.

وی نصب دوربین های ترافیکی با برد بالا را از ضروریات شهرستان دانست و گفت: این مهم در برقراری امنیت و نظم می تواند بسیار موثر باشد و جزو عقب ماندگی رفسنجان محسوب می شود.

رمضانی پور خواستار پیگیری این موضوع از سوی پلیس راهور شهرستان با همراهی فرمانده انتظامی و شورای تامین شد و خاطر نشان کرد: دوربین های ترافیکی بسیار به راهنمایی و رانندگی کمک می کند و می توان با کمک انها از وقوع مسائل ناگوار جلوگیری کرد.

وی افزود: بعضی افراد به عمد اقدام به سرقت می کنند و برای خود و مردم مشکل ایجاد می کنند و موجب بد شکلی برای شهر می شوند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به عدم رعایت قوانین راهنمایی رانندگی از سوی برخی رانندگان اظهار داشت: مسئولین طبق قانون با انان برخورد کنند، گردن کسانی که در شهر در مقابل قانون گردن گلفتی می کنند باید شکسته شود تا همه از امنیت بوجود آمده لذت ببرند و این سخت گیری ها موجب راحتی مردم خواهد بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان