فرماندار رفسنجان خبر داد؛

حضور پنج طرح سرمایه گذاری رفسنجان در جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان

  • شناسه خبر: 71518
حضور پنج طرح سرمایه گذاری رفسنجان در جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان

فرماندار رفسنجان گفت: طرح های گردشگری و تولیدی رفسنجان برای جذب و یا مشارکت سرمایه گذران معرفی می شوند.

خانه » آخرین اخبار » حضور پنج طرح سرمایه گذاری رفسنجان در جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، فرماندار رفسنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان که از ۱۶ تا ۲۳ مرداد ماه در برج میلاد تهران برپا می شود، اظهار کرد: این جشنواره با هدف معرفی توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و … به منظور ورود سرمایه گذاران در استان کرمان برپا می شود.

ملانوری برگزاری جشنواره را فرصت خوبی برای معرفی شهرستان، جذب سرکایه گذار و توریست دانست و گفت: با شرکت در جشنواره می توانیم برای توسعه صنعت توریسم تلاش کنیم و تحول جدیدی را برای توسعه شهرستان ایجاد نماییم.

ملانوری فرماندار رفسنجان-خانه خشتی

حمید ملانوری با بیان اینکه در این جشنواره ۲۳ شهرستان استان کرمان حضور دارند، افزود: بررسی چالش ها و موانع در بحث تولید و توسعه نیز از دیگر برنامه های این جشنواره است که در قالب سمینارها، کارگاه ها و نمایشگاه های متعدد اجرا می شود.

فرماندار رفسنجان از حضور پنج طرح سرمایه گذاری شهرستان در این جشنواره خبر داد و گفت: طرح گردشگری دره راگه، و طرح های تولیدی فولاد شمس، آلومینیوم پارس هنزاء، فولاد جم و سیمان بعثت از رفسنجان برای جذب و یا مشارکت سرمایه گذران معرفی می شوند.

ملانوری اجرای برنامه های فرهنگی هنری استان کرمان را از دیگر برنامه های جشنواره عنوان کرد و افزود: این برنامه ها که شامل موسیقی، تئاتر، برنامه های مذهبی، شعرخوانی و … می باشد به صورت مشترک با همکاری شهرستان های استان برگزار می شود.

وی در ادامه از اختصاص ۷ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در طبقه اول و سایت نمایشگاهی برج میلاد خبر داد و تصریح کرد: شهرستان رفسنجان با ۱۴ غرفه فرهنگ و هنر، پسته، فرصت های دانشگاه ها، تاریخ، صنایع دستی، فرش دستبافت، معرفی قدمت و جاذبه شهرستان و مناطق گردشگری، منابع مس سرچشمه، شرکت شایان کاو، شرکت اروند چرخ، شرکت شاهین طب (فراوری بسته بندی داروهای گیاهی) حضوری چشم گیر و فعال خواهد داشت.

فرمانداری رفسنجان-خانه خشتی (۱)

 فرماندار رفسنجان از حضور ۱۰۰ سفیر از کشورهای مختلف و بیش از یک هزار و ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی در جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود روزانه ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر از نمایشگاه ها و برنامه های فرهنگی هنری استان کرمان بازدید کنند.

ملانوری با بیان اینکه برنامه ویژه فرهنگی هنری توسط شهرستان رفسنجان در شب اختتامیه برپا می شود، گفت: ۵۰ هزار نسخه شامل توانمندی های رفسنجان و ظرفیت های آن در میان بازدید کنندگان توزیع می شود.

وی هم چنین از نمایش ماکت خانه حاج آقا علی در جشنواره خبر داد.

برچسب ها:
تهران جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان خانه خشتی رفسنجان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان