پلیس در سال ۹۴ میزبان میهمانان نوروزی است

  • شناسه خبر: 61036
پلیس در سال ۹۴ میزبان میهمانان نوروزی است

سرهنگ مهدوی نیا گفت: رفسنجان در شش ماهه دوم سال روند خوبی در بحث امنیت داشته است.

خانه » آخرین اخبار » پلیس در سال ۹۴ میزبان میهمانان نوروزی است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، نشست مطبوعاتی مهدوی نیا فرمانده نیروی انتظامی با اصحاب رسانه در محل فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

در این نشست مهدوی نیا فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان، جامعه مطبوعاتی شهرستان را در پرداختن به بحث امنیت استان بی نظیر دانست و گفت: جامعه هنری و رسانه ای با ادای دین، بدون سوء نیت اخبار را به مردم رفسنجان اطلاع رسانی کردند.

وی با اشاره به رعایت قانون در تعطیلات ایام نوروز و چهارشنبه پایان سال، افزود: مردم در این ایام بخصوص ایام فاطمیه، بدون نیاز به برخورد پلیس، رعایت تمامی نکات را داشته باشند و کسانی که اقدامات ضد امنیتی ایجاد کنند با آنان برخورد و در بازداشت به سر می برند.

وی ایجاد کانکس در ۵ نقطه شهر را از جمله اقدامات نیروی انتظامی در ایام نوروز برشمرد و یادآور شد: این کانکس ها در ورودی کبوتر خان، رفسنجان، میدان امام حسین(ع)، میدان خاتم الانبیاء و داوران قرار می گیرد ؛ که علاوه بر امنیت مسافرین نوروزی در بحث اطلاع رسانی و راهنمایی مسافرین همکاری لازم را خواهند داشت.

سرهنگ مهدوی نیا فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان-خانه خشتی۲سرهنگ مهدوی نیا اظهار داشت: پلیس در سال ۹۴ با تمام قوا وارد می شود و میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی است.

وی ریشه بسیاری از جرایم رفسنجان را ریشه اجتماعی عنوان کرد و گفت: برخی جرم ها بعلت فقر ، فاصله طبقاتی و حضور افاغنه در شهر می باشد که رفسنجان در شش ماهه دوم سال روند خوبی در بحث امنیت داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان از کشف ۵ کارگاه تولید شیشه در رفسنجان خبر داد و افزود: این کارگاه ها توسط پرسنل نیروی انتظامی رفسنجان کشف و با آنان برخورد شد.

وی نیروی انتظامی را موظف به برخورد خوب با مردم دانست و گفت: خرده فروشان مواد مخدر در دام پلیس خواهند بود و هیچ موردی در رفسنجان بدون نتیجه نبوده است.

سرهنگ مهدوی نیا فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان-خانه خشتی۱مهدوی نیا هر گونه ضرب و شتم توسط پرسنل نیروی انتطامی را منجر به اخراج آنان عنوان کرد و افزود: پرسنل حق برخورد فیزیکی با مردم را ندارد و هر گونه برخورد پیگیری می شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۹۳ بالغ بر ۹۰ میلیون تومان عدم دریافت رشوه توسط نیروی انتظامی صورت گرفت.

فرماندهی نیروی انتظامی رفسنجان سیاست پلیس را در سال ۹۴ برمبنای خانواده محور عنوان کرد و گفت: آگاه سازی نیروی انتظامی در بحث پیشگیری امر بسیار مهمی است.

مهدوی نیا یکی از مسائل و مشکلات شهر را سهل انگاری مردم عنوان کرد و افزود: شهروندان رفسنجانی برای اطلاع رسانی از هر گونه مشکل در سطح شهر با تلفن ۱۹۷ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها:
پلیس در سال ۹۴ میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان