عباس بلوچی:

آغاز پذیرش هنرجوی فیلمسازی/ فارغ التحصیلی بیش از ۶۰۰ فیلمساز از انجمن سینمای جوانان رفسنجان

  • شناسه خبر: 49662
آغاز پذیرش هنرجوی فیلمسازی/ فارغ التحصیلی بیش از ۶۰۰ فیلمساز از انجمن سینمای جوانان رفسنجان

رییس انجمن سینمای جوانان رفسنجان از آغاز پذیرش هنرجوی فیلمسازی در انجمن سینمای جوانان رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » آغاز پذیرش هنرجوی فیلمسازی/ فارغ التحصیلی بیش از ۶۰۰ فیلمساز از انجمن سینمای جوانان رفسنجان

عباس بلوچی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی” از آغاز دوره جدید آموزش فیلمسازی هفت ماهه انجمن سینمای جوانان خبر داد و افزود: این دوره آموزشی هر ساله ویژه گروه سنی ۱۷ تا ۲۵ سال و به صورت سراسری در کشور در دو مرحله به صورت کتبی و مصاحبه برگزار می گردد.

رییس انجمن سینمای جوانان رفسنجان افزود: دوره آموزش فیلمسازی شامل دروس آشنایی با سینما، عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدا، تصویر برداری، کارگاه فیلمسازی داستانی، کارگاه مستند سازی، کارگاه فیلم تجربه گرا می باشد.

وی در ادامه با اشاره به امتیازات دوره آموزش فیلمسازی برای علاقمندان اظهار داشت: اهداء گواهینامه معتبر، ارائه رایگان تجهیزات فیلمسازی، برگزاری دوره های تخصصی پیشرفته و تکمیلی، کشف و حمایت از استعدادهای جوان و جلسات نمایش فیلم ، فیلمنامه و نشست فرهنگی از امتیازات این دوره آموزشی است.
بلوچی مهلت ثبت نام را تا پایان روز چهارشنبه ۲۱ آبان اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی به سایت www.iycs.ir یا دفتر انجمن واقع در میدان سرداران شهید حسینی (شهربانی)، مجتمع فرهنگی هنری افصح هجری بصورت حضوری مراجعه نمایند.
رییس انجمن سینمای جوانان رفسنجان شرکت در آزمون ورودی را برای همه شرکت کنندگان اجباری دانست و افزود: آزمون ورودی این دوره رأس ساعت ۱۰صبح روز جمعه ۲۳آبان ماه بطور همزمان در کلیه دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می گردد.

عباس بلوچی شروع دوره جدید آموزش فیلمسازی را بطور همزمان در سراسر کشور از شنبه ۱۵ آذر ۹۳ اعلام کرد و گفت: دوره جدید آموزشی به دلیل حمایت از علاقمندان به سینما با افزایش قیمت مواجه نبوده بلکه با تخفیف قابل توجهی برگزار می گردد.

وی تعداد هنرجویان آموزش دیده دفتر رفسنجان را تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: فارغ التحصیلان پس از اتمام دوره آموزشی به ساخت فیلم کوتاه و شرکت در جشنواره های متعدد فیلم و عکس اقدام کرده اند و حائز رتبه های برتر کشوری، منطقه ای و استانی شده اند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان انجمن سینمای جوانان رفسنجان خانه خشتی عباس بلوچی هنرجوی فیلمسازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان