مدیر کل ارشاد استان کرمان:

فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید عمومی شود

  • شناسه خبر: 41094
فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید عمومی شود

فرشید فلاح گفت: فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید عمومی شود. به گزارش “خانه خشتی”، مدیر کل ارشاد استان از اجرای چارچوب نظری فعالیت های فرهنگی طبق دیدگاه مقام معظم رهبری خبر داد و گفت:سبک زندگی ایرانی اسلامی، طبق این دیدگاه باید ارتقا یابد. فرشید فلاح در گردهمایی اعضای ستاد […]

خانه » آخرین اخبار » فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید عمومی شود

فرشید فلاح گفت: فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید عمومی شود.

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر کل ارشاد استان از اجرای چارچوب نظری فعالیت های فرهنگی طبق دیدگاه مقام معظم رهبری خبر داد و گفت:سبک زندگی ایرانی اسلامی، طبق این دیدگاه باید ارتقا یابد.

فرشید فلاح در گردهمایی اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهر سرچشمه، اظهار داشت: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در پی کشف عاملان امر به معروف و تبدیل آن ها به معلمان امر به معروف و نهی از منکراست.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر با اقدام گروه خاصی فراگیر نمی شود، بلکه فعالیت های آن بایستی عمومیت داشته باشد.

فلاح آموزش کارکنان دولت را بخشی از برنامه های ستاد برشمرد و گفت: راهبردهای کلی فرهنگی، تمرکز بر روی معضلات فرهنگی است.

وی ادامه داد: وحدت، از مهم ترین مسائلی است که دشمنان از راه خدشه وارد کردن به آن موفق شدند قتنه ای ایجاد کنند و در فعالیت های فرهنگی ما به صورت معضل اجتماعی وارد شوند.

فلاح نگاه ارشادی ها را مانند شخصی دانست که عیب های دوستش را هدیه دهد و گفت: از شرایط هدیه دادن، زمان و مکان مناسب و نیت خدمت و اصلاح و کمک به رفع نقص است که برای فعالیت های آموزشی باید این رویکرد را داشته باشیم.

وی افزود: فعالیت های عمومی ارشاد با توجه به شاخص ها، خلاقیت، آموزش، رسانه ها، مطبوعات و برنامه های هنری تعیین می شود و استفاده از زسانه های جدید تبلیغی از فعالیت های اختصاصی است.

مدیر کل ارشاد استان کرمان، ارتقاء جایگاه ستاد را با طراحی و ورود نرم افزار و کلیپ به حیطه تبلیغات میسر دانست و افزود: در عرصه رسانه های جدید، دوره های آموزش فرهنگ خانواده برنامه ریزی شده که مخاطب آن تمام خانواده های دانش آموزان راهنمایی هستند.

برچسب ها:
مدیر کل ارشاد استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان