طوفان الاقصی اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی در پاسخ به جنایات اسرائیل است

  • شناسه خبر: 207599
طوفان الاقصی اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی در پاسخ به جنایات اسرائیل است

امام جمعه رفسنجان گفت: طوفان الاقصی اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی در پاسخ به جنایاتی است که سال ها اسرائیل در حق مردم فلسطین روا داشته است.

خانه » آخرین اخبار » طوفان الاقصی اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی در پاسخ به جنایات اسرائیل است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه پایانی فصل برداشت پسته هستیم، سفارش می کنیم به اینکه از نعمت های الهی در کارهای خیر استفاده کنید و یکی از این کارها، ساخت پروژه عتبات عالیات است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: هم چنین کسانی که تمکن مالی دارند برای کمک به نیازمندان و تامین جهیزیه برای دختران نیازمند دم بخت، آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد اقدام نمایند.

وی با اشاره به  مسئله وقف، بیان کرد: رفسنجان در زمینه وقف در کشور و دنیا بی نظیر است، سعی شود در وقف چند نکته رعایت شود؛ از نظر سند مالکیت، مشکل نداشته باشد و رضایت خانواده و ورثه جلب شود و هم چنین برای کارهای وقف مشورت گرفته شود.

حجت الاسلام عسکری با تاکید بر اهمیت وقف در اسلام، افزود: جهاد فی سبیل الله هم نمی تواند جایگزین وقف شود.

وی با اشاره به قیام خودجوش مردم مظلوم فلسطین علیه اسرائیل، گفت: حماس یا جنبش مقاومت اسلامی یک سازمانی است که در سال ۱۹۹۸۷ میلادی شکل گرفته و هدف آنها آزادی تمامی خاک فلسطین است.

خطیب نماز جمعه عنوان کرد: بعد از جنگ شش روزه اعراب اسرائیل در ۱۹۶۷، اسرائیل ظرف شش روز بر چندین کشور پیروز شد و کل صحرای سینا را تصرف کردند اما با انتفاضه های مردم فلسطین نتوانستند کنار بیایند، دیوار حائل را احداث کردند. از آن به بعد دیگر حمله ی آفندی علیه اسرائیل نبوده و با وقایع اخیر عظمت جریان حماس را به خوبی می شود درک کرد.

وی با بیان اینکه بعد از ۵۵ سال این اولین عملیات آفندی بود، افزود: رهبر انقلاب از حمله حماس به اسرائیل به عنوان شکست غیرقابل ترمیم یاد فرمودند. در این حمله هم ابهت اسرائیل و هم ابهت نظامی آمریکا شکسته شد.

حجت الاسلام عسکری عنوان کرد: آمریکایی ها امکاناتی در اختیار اسرائیل گذاشته بودند تا گنبد احداث شد، از سوی دیگر دو سازمان جاسوسی در دنیا بسیار بزرگ قلمداد می شد توسط حماس علیه آنها علمیاتی طراحی شد که هیچکس متوجه آن نشد و خود اسرائیل نیز اعتراف کردند که غافلگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس تا کنون ازهیچ کشوری جز اسرائیل حمایت نکرد. اسرائیل و حامیانش بدانند هر چه نسل کشی و درنده خویی خود را  ادامه بدهند راه بازگشت را بر خودشان دشوارتر و دورتر کردند و نابودی خودشان را نزدیک و نزد ملت های آزاده مسلمان منفورتر خواهند شد.

عسکری بیان کرد: طوفان الاقصی اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی در پاسخ به جنایاتی است که سال ها اسرائیل در حق مردم آنها روا داشته است.امید است این طوفان گردبادی باشد تا دودمان آنها را نابود کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
خطبه های نماز جمعه رفسنجان عسکری امام جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان