اهالی ۱۷ منطقه در رفسنجان منازل خود را تخلیه کنند

  • شناسه خبر: 198601
اهالی ۱۷ منطقه در رفسنجان منازل خود را تخلیه کنند

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: با توجه به طغیان رودخانه ها بر اثر شدت بارندگی؛ اهالی ۱۷ روستای رفسنجان منازل خود را تخلیه کنند و حسینیه ثارالله و ورزشگاه تختی و بقیه اماکن ورزشی شهر برای اسکان این افراد آماده‌است.

خانه » آخرین اخبار » اهالی ۱۷ منطقه در رفسنجان منازل خود را تخلیه کنند

حسین رضایی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خانه خشتی اظهار کرد: بارندگی در شهرستان رفسنجان از عصر روز گذشته آغاز شده و امروز صبح به پایان رسید در این مدت زمان بیشترین خسارت ها به زیرساخت ها اعم از تخریب جاده، قطعی برق، آب و گاز در ۵ روستای داوران، اودرج، دره دُر، دره رنج و دره جوز بوده است.

وی ادامه داد: امّا عصر امروز دوباره بارندگی‌ها در این شهرستان آغاز شده و در سرچشمه و روستای راویز شدت بارندگی بیشتر بوده که از آن‌جا آب سرازیر شده و به رفسنجان سرازیر شده و امکان ورود آب به مناطق مسکونی وجود دارد.

رضایی بیان کرد: لذا از اهالی ۱۷ روستا شامل مناطق کشکوئیه، عباس‌آباد امین، شهرک عباس‌آباد، بهجت‌آباد، حسن‌آباد نواب، احمدآباد عباس‌خان، کوثرریز معین، خالق آباد کشکوئیه، گلشن، دئفه رضوی، عبدالله آباد، سعیدآباد شفیع‌پور، محمدآباد میثم، ناصریه، شهرک سپاه، شهرک یادگار امام و شهرک جهاد می خواهیم که منازل خود را تخلیه کنند.

وی افزود: حسینیه ثارالله و ورزشگاه تختی در رفسنجان آماده اسکان این افراد خواهند بود و برای انتقال آن دسته از افرادی که با مشکل مواجه هستند نیروهای کمکی و امدادی در مناطق ذکر شده حضور دارند آن‌ها را انتقال می‌دهند.

سرپرست فرمانداری رفسنجان تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل طغیان رودخانه و سیلاب محور رفسنجان به انار و یزد در حوالی مسجد ابوالفضل و همچنین محور سرچشمه و جاده فرعی راویز مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه شدت بارندگی های دو روز آینده نسبت به روز گذشته زیاد خواهد بود گفت: روز گذشته بر اثر بارندگی ها و طغیان سیل در برخی مناطق زیرساخت های اب، برق، گاز دچار خسارت شدندو‌مردم از این نعمت ها محروم ماندند.

رضایی ادامه داد: مردم باید در دو روز آینده از رفتن به ارتفاعات و مناطق کوهستانی و رودخانه ها به ویژه شاهزاده عباس و دره راگه پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: دامداران نیز دام های خود را در محل های سرپوشیده نگهداری کنند و از بردن در مراتع جلوگیری کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: در سرچشمه دو روز آینده بارش ها شدیدتر از روز گذشته خواهد بود و مردم باید مراقبت های لازم را انجام دهند.

خبر از: مریم رضایی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان