همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر ؛

همایش تجلیل از دختران خادمیار رضوی در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 185569
همایش تجلیل از دختران خادمیار رضوی در رفسنجان برگزار شد

همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر ، خادمیاران رفسنجانی از ۴۰ دختر خادمیار که مقلد از سیره خواهر خورشید هستند تجلیل کردند .

خانه » فرهنگی مذهبی » همایش تجلیل از دختران خادمیار رضوی در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی، محمود ترقی خواه مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان رفسنجان در حاشیه برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و تجلیل از دختران پیرو سیره آنحضرت ضمن گفتگو با خبرنگار ما و بااشاره به ویژگی های اخلاقی کریمه اهل بیت (ع) بیان کرد: عبادت و زهد، پارسایی و تقوا، راستگویی و بردباری، استقامت در برابر ناملایمات، بخشندگی و پاکدامنی و نیز یاد خدا، از صفات برجسته این خاندان پاک سیرت و نیکو سرشت به شمار می‌رفت. پدران این خاندان، همه برگزیدگان و پیشوایان هدایت، گوهرهای تابناک امامت و سکان داران کشتی انسانیت بودند.
وی افزود : دختران جامعه امروز باید با تقلید از سیره و فرهنگ ائمه معصومین (ع) از اوصاف و شایستگی های آنان بهره برده و این صفات را در خود نهادینه سازند . تقواپیشگی ، پاکی و پاکدامنی ، حجاب و پوشش اسلامی از مهمترین ویژگی هاییست که هر دختر اسلامی باید دارا باشد .
محمود ترقی خواه با اشاره فعالیت های خادمیاران برای ترویج و تشویق الگوبرداری از سیره حضرت معصومه (س) برای زنان و دختران تصریح کرد : در سالروز میلاد کریمه اهل بیت (ع) و همزمان با جشن میلاد آنحضرت از ۴۰ دختر خادمیار رضوی در کانون های مختلف خدمت رضوی تجلیل و هدیه ای به رسم یادبود و برای تبرک جستن از خواهر خورشید تقدیم آنان شد.

روابط عمومی کانون های خدمت رضوی رفسنجان وحومه

انتهای پیام/

برچسب ها:
خادمیاران رضوی رفسنجان روز دختر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان