برای نخستین‌بار؛

مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، موفق به دریافت گواهی‌نامه استاندارد مدیریت محیط‌ زیست ISO14001:2015 شد

  • شناسه خبر: 185042
مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، موفق به دریافت گواهی‌نامه استاندارد مدیریت محیط‌ زیست ISO14001:2015 شد

مدیر امور مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریتی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: سیستم‌های مدیریت ایمنی و سلامت شغلی مبتنی بر استاندارد ISO45001:2018 و سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 نیز به‌روزرسانی شد.

خانه » آخرین اخبار » مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، موفق به دریافت گواهی‌نامه استاندارد مدیریت محیط‌ زیست ISO14001:2015 شد

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی مس سرچشمه، حمید عزت‌آبادی‌پور با اشاره به انجام ممیزی خارجی صدور گواهی‌نامه استانداردهای ISO9001:2015، ISO45001:2018 و ISO14001:2015 در روزهای ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت در مجتمع سرچشمه توسط شرکت آریان‌توف پاسارگاد، نماینده MTIC Intercert ایتالیا، اظهار داشت:‌ پس از انجام ‌ممیزی و براساس انطباق یافته‌های ممیزان با اقدامات مجتمع، گواهی‌نامه سیستم مدیریت محیط‌ زیست برمبنای استاندارد ISO14001:2015 توسط شرکت ممیزی‌کننده به مجتمع اعطا شد.

وی افزود: سیستم‌های مدیریت ایمنی و سلامت شغلی مبتنی بر استاندارد ISO45001:2018 و سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 نیز به‌روزرسانی شد.

عزت‌آبادی‌پور تصریح کرد: این رویداد مهم برای اولین‌بار و پس از گذشت چهل سال از آغاز فعالیت مجتمع محقق شده و قطعا پیاده‌سازی و استقرار این استاندارد، نقطه‌ عطفی در بهبود وضعیت محیط‌ زیست مجتمع مس سرچشمه خواهد بود.

مدیر امور مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریتی شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: قطعا پیاده‌سازی و استقرار سیستم مدیریت محیط‌زیست، کمک شایانی به کاهش مستمر آلودگی‌ها، بهبود وضعیت محیط‌ زیستی، ارتقای جایگاه و اعتبار سازمان در بین ذی‌نفعان و همچنین تسهیل در روابط تجاری ملی و بین‌المللی مجتمع می‌کند.

بر اساس این گزارش، عزت‌آبادی‌پور این موفقیت را مرهون الطاف الهی، حمایت بی‌شائبه مدیر مجتمع، همکاری موثر همه معاونان و مدیران، محوریت امور مهندسی صنایع و سیستم‌های مدیریتی، ایفای نقش کلیدی امور HSE، مشارکت همه امور و مسئولیت‌پذیری تمامی پرسنل، علی‌الخصوص کارگروه‌های محیط‌ زیست، ایمنی و بهداشت و همچنین نمایندگان سیستم‌های مدیریتی معاونت‌ها، امور و طرح‌ها (نمایندگان IMS) دانست و این موفقیت را به همه کارکنان صنعت مس تبریک گفت.

انتهای پیام//

برچسب ها:
حمید عزت آبادی پور دریافت گواهینامه iso شرکت ملی صنایع مس ایران مجتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سامان

    چه فایده سود اصلی ان نصیب کرمانی ها میشود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان