برای رقابت با هاشمی، خاتمی و مشایی آماده‌ام

  • شناسه خبر: 18401
برای رقابت با هاشمی، خاتمی و مشایی آماده‌ام

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خود را برای رقابت با هاشمی، خاتمی و مشایی آماده کرده‌ام و ظرفیت رقابت با آن‌ها را دارم و فکر می‌کنم دولت آینده را با قدرت تشکیل دهم. به گزارش خانه خشتی، محسن رضایی در جمع خبرنگاران این استان با اشاره به اینکه “در حال حاضر اقتصاد فعلی کشور […]

خانه » آخرین اخبار » برای رقابت با هاشمی، خاتمی و مشایی آماده‌ام
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خود را برای رقابت با هاشمی، خاتمی و مشایی آماده کرده‌ام و ظرفیت رقابت با آن‌ها را دارم و فکر می‌کنم دولت آینده را با قدرت تشکیل دهم.
برای رقابت با هاشمی، خاتمی و مشایی آماده‌ام

به گزارش خانه خشتی، محسن رضایی در جمع خبرنگاران این استان با اشاره به اینکه “در حال حاضر اقتصاد فعلی کشور با چند مشکل جدی از جمله قدیمی و فرسوده بودن مواجه است”، افزود: این اقتصاد قدرت رقابت ندارد و از سوی دیگر این اقتصاد، دولتی و وابسته به نفت است.
وی با بیان اینکه “در صورت رییس‌جمهور شدن اقتصاد ایران را نوسازی و مردمی می‌کنیم”، ادامه داد: در این راستا اقتصاد را از پایین به بالا و به ترتیب از سطح خانواده، روستا، شهر و سپس در بعد ملی برنامه‌ریزی و تقویت خواهیم کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، تجارت، کشاورزی، صنعت و معدن را ستون های دیگر اقتصاد عنوان کرد و گفت: برای تقویت این بخشها نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد بطوریکه بخش کشاورزی را از طریق پرداخت یارانه سبز تقویت خواهیم کرد.
وی درباره برنامه‌های خود برای صنعت خودروسازی نیز اظهار کرد: مشکل بزرگ صنعت خودروسازی ایران، ضعف رقابت‌پذیری است که در صورت رییس‌جمهور شدن، کیفیت و رقابت‌پذیری آن را افزایش داده و سپس کم کم تعرفه آن را پایین خواهیم آورد.
رضایی با بیان اینکه “در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، منابع آن از طریق تولید و درآمدی تامین خواهد شد”، تصریح کرد: این منابع از طریق تبدیل شدن نفت به فرآورده‌های نفتی و فروش آن بدست خواهد آمد. هم اکنون حدود یک میلیون بشکه نفت در کشور وجود دارد که از طریق تبدیل آن به فرآورده‌های نفتی، منابع مالی اجرای دوم هدفمندی یارانه‌ها را تامین خواهیم کرد.
وی با بیان این اعتقاد که ۳۰ درصد از مشکلات اقتصادی فعلی ایران مربوط به تحریم ها و ۷۰ درصد به مسائل داخلی کشور می‌شود، تاکید کرد: حل این ۳۰ درصد مشکل برای ما خیلی مهم است و در صورت رییس جمهور شدن با استفاده از تجارب ۱۰ – ۱۵ سال اخیر از مذاکرات، شیوه سومی غیر از دولت‌های احمدی‌نژاد و خاتمی در پیش می‌گیریم که آن، شیوه برد – برد است.
این کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برابر این پرسش که “آیا ممکن است به یکی از ائتلاف‌ها بپیوندید؟” اظهار کرد: به همه ائتلاف‌ها احترام می‌گذارم اما به آن‌ها نمی‌پیوندم و نمی‌خواهم وارد یک مناقشه شوم. رفتن به یکی از ائتلاف‌ها برای من سخت است و مهمترین مساله ائتلاف را، با مردم بودن می‌دانم.
وی با بیان اینکه “آمدن و نیامدنم در عرصه انتخابات و رقابت به آمدن و نیامدن آقای هاشمی رفسنجانی بستگی ندارد و در انتخابات شرکت خواهم کرد”، تصریح کرد: خود را برای رقابت با هاشمی رفسنجانی، خاتمی و رحیم مشایی آماده کرده‌ام. ظرفیت رقابت با آن‌ها را دارم و فکر می‌کنم دولت آینده را با قدرت تشکیل دهم.
رضایی در ادامه اظهار کرد: برای خدمت به ملت ایران یک جان ناقابل دارم که کف دست گذاشته‌ام و هرجا لازم باشد فدا می‌کنم و مردم چه به من رای بدهند و چه رای ندهند، دست آنها را می‌بوسم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه “در صورت رییس‌جمهور شدن در دولتم چندین حادثه اتفاق خواهد افتاد”، توضیح داد: عذرخواهی رسمی از ملت ایران در صورت انجام کار اشتباه و استعفا دادن برای اولین‌بار در این دولت رقم خواهد خورد و از سوی دیگر هیچ چیزی را به گردن کسی نخواهم انداخت و آن را قبول خواهم کرد

منبع:افکارنیوز
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان