اخطار بازپرس دادسرای رفسنجان به شهرداران و دهیاران؛

مساله سگها را جدی بگیرید/ حقوق مردم نباید ضایع شود

  • شناسه خبر: 183841
مساله سگها را جدی بگیرید/ حقوق مردم نباید ضایع شود

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: حقوق مردم نباید ضایع شود، تذکر جدی می‌دهم که موضوع سگها را جدی بگیرید، عقیم سازی را جدی بگیرید و قضایایی که پیش آمده موجب می شود تا این موضوع را جدی تر بگیرید.

خانه » اجتماعی » مساله سگها را جدی بگیرید/ حقوق مردم نباید ضایع شود

به گزارش خانه خشتی، محمد قریب بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و نماینده دادستان امروز در جلسه ساماندهی سگهای بلاصاحب و ولگرد در این شهرستان که با حضور معاون فرماندار، بخشدار و شهرداران و دهیاران در فرمانداری این شهر برگزار شد با بیان اینکه پیشگیری از جرم را نادیده گرفتیم و زمانی که فاجعه‌ای پیش می آید به دنبال درمان هستیم اظهار کرد: شهرداران، بخشداران و دهیاران وظایفی دارند، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی جزو وظایف این نهادهاست که باید انجام شود اگر عمل نکند دادستان به عنوان مدعی العموم در هر سطحی برخورد خواهد کرد.

وی افزود: حیوان گزیدگی داستان امروز و دیروز نیست اگر هر اتفاقی ناشی از حیوان گزیدگی در روستا یا شهری بیافتد و دهیاری و شهرداری به دیه محکوم شوند این برای آنان سنگین خواهد بود.

قریب گفت: زباله ها در سطح شهر نیز باید ساماندهی شود تا سگ‌های ولگرد استفاده نکند و همین امر موجب افزایش سگها نشود.

وی خاطرنشان کرد: دستورالعمل قانونی ساماندهی سگها باید اجرا شود، عقیم سازی سگها باید بطور مداوم انجام شود و این امر نباید به دلیل تمدید قرارداد یا نبود پیمانکاران تعطیل شود و در غیر اینصورت فاجعه ای بیشتر از این به بار می آید.

بازپرس دادسرای رفسنجان با بیان اینکه ما نباید در خیابان های اصلی شهر سگها را ببینیم و امنیت از خانواده ها گرفته شود تصریح کرد: به نهادهای مرتبط تذکر جدی داده می شود که برای حفظ حقوق مردم کمک کند و کم کاری در این قضیه از شهرداری ها و دهیاری ها پذیرفته نمی شود.

وی خاطر نشان کرد: اعتدال باید رعایت شود مسئولان بیشتر دقت کنند مسئولان باید از قبل کاری میکردند و اقدام جدی انجام می شد اگر مسئولی عمل نکند ما به عنوان دادستان و مدعی العموم از آقایان سوال خواهیم کرد.

قریب گفت: حقوق مردم نباید ضایع شود، تذکر جدی می‌دهم که موضوع سگها را جدی بگیرید، عقیم سازی را جدی بگیرید و قضایایی که پیش آمده موجب می شود تا این موضوع را جدی تر بگیرید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اخطار دادستان رفسنجان سگهای ولگرد گازگرفتگی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان