فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان مطرح کرد؛

تربیت نسل جوان انقلابی و جهادی یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است / خطر تحریف در کمین دفاع مقدس

  • شناسه خبر: 179712
تربیت نسل جوان انقلابی و جهادی یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است / خطر تحریف در کمین دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت: تربیت نسل انقلابی، شکوفایی ظرفیت های نهفته رزمندگان، بازدارندگی دفاعی و ارائه نسخه اطمینان بخش برای اداره کشور از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس است.

خانه » آخرین اخبار » تربیت نسل جوان انقلابی و جهادی یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است / خطر تحریف در کمین دفاع مقدس

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ محمد پساوند صبح امروز در جمع پیشکسوتان دوران دفاع مقدس رفسنجان در محل دفتر امام جمعه شهرستان، تربیت نسل جوان را به عنوان یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس در ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و گفت: جبهه، دانشگاه عظیم انسان سازی بود که بسیاری از جوانانی که در آنجا حضور داشتند با عبرت از مکتب عاشورا تربیت شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان افزود: در زمان جنگ زمانیکه در تحریم بودیم جبهه دفاع مقدس باعث شد بسیاری از ظرفیت های نهفته رزمندگان شکوفا شود نمونه آن احداث پل خیبر و یا پل بعثت که بین اروند رود و فاو زده شد و هنوز هم بعد از سی سال از جنگ، عملیات والفجر هشت و عبور اروند در بسیاری از دانشگاه ها در کشورهای دیگر تدریس می شود.

وی ایجاد بازدارندگی دفاعی را از دیگر دستاوردهای دوران دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: دفاع مقدس باعث شد ما به یک توانمندی برسیم که هیچ کشور و ابر قدرتی جرات تجاوز به کشور ما را نداشته باشد.

سرهنگ پساوند عنوان کرد: امروز ما موشک های نقطه زنی داریم که در دنیا رتبه اول را دارد.

فرمانده سپاه رفسنجان خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان و نوجوانانی که در سن ۱۵ تا ۲۰ سالگی فرماندهان جنگ بودند در سمت های اداری کشور مشغول به کار هستند و با اتکای همین جوانان توانستیم کشور را بعد از جنگ اداره کنیم.

وی با بیان اینکه امروز خطر تحریف در کمین دفاع مقدس است، گفت: پیشکسوتان و رزمندگان نباید بگذارند این تحریف صورت گیرد، نگذاریم واقعیت ها برعکس جلوه داده شود، نگذاریم جای شهید عوض شود، این تحریف هم در بحث دفاع مقدس است هم انقلاب و هم ولایت فقیه است.

سرهنگ پساوند با تاکید بر اینکه کسانی که در جبهه بودند خاطرات خود را در قالب کتاب ثبت نمایند، گفت: باید تمام واقعیت های دفاع مقدس را به تصویر کشید تا به نسل آینده منتقل شود.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با امام جمعه رفسنجان رفسنجان سرهنگ پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان