به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس روستای داوران رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 179608
گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس روستای داوران رفسنجان + تصاویر

مراسم گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس روستای داوران رفسنجان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگردهشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

خانه » رفسنجان » گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس روستای داوران رفسنجان + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ مراسم گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس روستای داوران رفسنجان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه رفسنجان و جمعی از مسئولین به همت حوزه امام حسن مجتبی (ع) پایگاه شهید رنجبر میرزایی روستای داوران برگزار شد.

سرهنگ محمد پساوند در این مراسم به ویژگی‌های مهم شخصیت شهید قاسم سلیمانی به نقل از سردار معروفی فرمانده سپاه ثارلله کرمان اشاره کرد و گفت: جهاد در راه خدا، گذشت از مال، آبرو و هزینه کردن آبروی خود برای همه، سه ویژگی مهم شهید سلیمانی بود.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم که خود از رزمندگان روستای داوران در دوران دفاع مقدس بود در این مراسم اظهار کرد: فضای معنوی حاکم بر این روستا و کشش و جاذبه شهدا باعث شد با وجود مشغله زیاد در این مراسم شرکت کنم.
وی افزود: خوشحال هستیم این فضای معنوی در جامعه و کشور بعد از گذشت سال‌ها وجود دارد و نسل جوان امروزی که دوران دفاع مقدس را ندیده اند، ولی مسیر خود را در راه و اهداف شهدا ترسیم کرده اند، نشان دهنده این واقعیت است که بعد از گذشت چهل سال از دوران دفاع مقدس نام و یاد شهدا فراموش نشده و نخواهد شد.
پورابراهیمی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی، افزود: دلیل اینکه مقام معظم رهبری فرمود: ه اند “یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست” برگزاری و یادبود دوران دفاع مقدس است، اگر این برنامه‌ها برگزار نشود نسل جدید با شهدا و دوران دفاع مقدس بیگانه می‌شود.
پورابراهیمی با تاکید بر اینکه نباید از مسیر شهدا منحرف شویم، گفت: هر کسی که در مسیر انقلاب نگاه خدمت داشته باشد عزتمند خواهد شد، همچنان که برای سردار دل‌ها این عزت ایجاد شد و این شهید دل‌ها را تسخیر کرد.
گفتنی است این مراسم که با دعوت از ۳۰۰ رزمنده دوران دفاع مقدس روستای داوران برگزار شد با مداحی حاج علی مدد، دکلمه خوانی گروه نونهلان در مورد شهدا و شهید سلیمانی، روایتگری و خاطره گویی علیرضافداکار، علی محمدی نسب و حاج میرزاعلی اکبرمیرزایی ازرزمندگان دوران دفاع مقدس، تقدیر و تجلیل از رزمندگان با اهدای لوح و ضیافت شام به پایان رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها:
پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان رفسنجان گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس روستای داوران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان