اختصاص ۵۰ تن شکر به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جهت تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده /توزیع ۳۸۷ تن کالای اساسی در شهرستان

  • شناسه خبر: 177196
اختصاص ۵۰ تن شکر به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جهت تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده /توزیع ۳۸۷ تن کالای اساسی در شهرستان

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت رفسنجان گفت: در بحران کرونا ۵۰ تن شکر به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جهت تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده داده شد و ۳۸۷ تن کالای اساسی در رفسنجان توزیع شده است.

خانه » آخرین اخبار » اختصاص ۵۰ تن شکر به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جهت تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده /توزیع ۳۸۷ تن کالای اساسی در شهرستان

به گزارش خانه خشتی؛ رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رفسنجان ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رفسنجان اظهار کرد: ۳۸۷ تن کالای اساسی در رفسنجان توزیع شده است.
شاهین حریری افزود: این کالاها شامل ۲۳۰ تن برنج هندی، ۱۱۰ تن شکر، ۳۷ تن گوشت منجمد گوساله است که از ابتدای سال جاری تا کنون توزیع شده و اخیراً هم سهمیه ۱۱۰ تن گوشت منجمد مرغ در حال توزیع است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته یک هزار و ۱۸۳ تن شکر از آبادان و ۲۸۳ تن شکر هم از کرمان در رفسنجان توزیع شده است گفت: این مقدار شکر برای مصارف صنوف، صنعت و خانگی توزیع شد؛ در حال حاضر هر یک کیلوگرم شکر در بازار با قیمت ۷۵۰۰ تومان به فروش می رسد.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت رفسنجان گفت: در بحران کرونا ۵۰ تن شکر به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جهت تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده داده شد.
وی با اشاره به اینکه ۵۰ تن برنج در اختیار عوامل اجرایی طرح مهمانی بزرگ رفسنجانی ها جهت توزیع در بسته های معیشتی بین خانوارهای آسیب دیده از کرونا داده شده است بیان کرد: قرار است ۶۰ تن دیگر هم به این طرح اختصاص یابد.
حریری تصریح کرد: ۵۰۰ هزار تن برنج هم با ارز ۴۲۰۰ تومان وارد شده است که در کل ایران قرار است توزیع شود.

برچسب ها:
جلسه ستاد تنظیم بازار رئیس اداره صنعت معدن و تجارت رفسنجان رفسنجان شاهین حریری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان