نفر چهارم کنکور سراسری در رشته هنر:کسب چنین رتبه ای خارج از تصور نبود

  • شناسه خبر: 10489
نفر چهارم کنکور سراسری در رشته هنر:کسب چنین رتبه ای خارج از تصور نبود

به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از  بافق نیوز : طوبی شیخشاب بافقی با اشاره به وضعیت درسی در دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی خود بیان کرد : طی سه سال دبیرستان در رشته ی ریاضی-فیزیک تحصیل می کردم و وضعیت درسی خوبی داشتم و معمولا جزو شاگردان ممتاز بودم. سال پیش دانشگاهی و بعد […]

خانه » آخرین اخبار » نفر چهارم کنکور سراسری در رشته هنر:کسب چنین رتبه ای خارج از تصور نبود

به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از  بافق نیوز : طوبی شیخشاب بافقی با اشاره به وضعیت درسی در دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی خود بیان کرد : طی سه سال دبیرستان در رشته ی ریاضی-فیزیک تحصیل می کردم و وضعیت درسی خوبی داشتم و معمولا جزو شاگردان ممتاز بودم. سال پیش دانشگاهی و بعد از تغییر رشته ام به هنر، در تمام آزمون های داخلی رتبه ی زیر پنج می آوردم و در سه آزمون سنجش (یک آزمون قبل عید و دو آزمون اول جامع) رتبه ی ششم کشور را کسب کردم.
وی با اشاره به اینکه ساعت مطالعه ی یکسانی نداشته و بیشتر متکی به کلاس ها بوده است تا مطالعه ی فردی، افزود: به طور میانگین روزهایی که کلاسی نداشتم شش تا هفت ساعت و روزهایی که زمانم در کلاس ها سپری می شد چهار تا پنج ساعت به مطالعه می پرداختم.
نفر چهارم کنکور در رشته هنر در پاسخ به سوال مطالعه ای که انجام میدادین چه قدرش مفید و چه قدرش غیر مفید بود گفت : دقیقا نمی توانم این مقادیر را تخمین بزنم. اما سعی داشتم که ساعات مطالعه ام را کاهش دهم و در عوض کیفیت مطالعه ام را افزایش دهم.
وی ادامه داد به طور کلی در کلاس تست زنی خاصی شرکت نکردم. از مرداد ماه سال نود در آموزشگاهی ثبت نام کردم و تا پایان با برنامه های همان آموزشگاه پیش رفتم.
طوبی شیخشاب کسب چنین رتبه ای را خارج از تصور ندانست و افزود برای کسب چنین رتبه ای تمام تلاش خود را انجام داده بودم و دبیرانم در این امر مرا یاری می رساندند .
وی در پایان به کنکوری ها توصیه کرد علاوه بر مطالعه و بالا بردن سطح علمی برای کنکور، به مهارت آزمون دادن هم بپردازند و سعی کنند طوری مطالعه کنند که بتوانند در جلسه ی کنکور از ماکزیمم دانششان استفاده کنند. برگ برنده ی کنکور در دست کسانی ست که بیشینه ی اطلاعاتشان را در پاسخ به سوالات به کار می برند. و به جای بالا بردن کمیت درس خواندن، به کیفیت این مساله توجه نشان دهند.

برچسب ها:
نفر چهارم کنکور سراسری در رشته هنر : کسب چنین رتبه ای خارج از تصور نبود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان