مدیر مسئول روزنامه جوان:

هدف نفوذ تهی کردن جمهوری اسلامی از ماهیت حقیقی است

  • شناسه خبر: 88921
هدف نفوذ تهی کردن جمهوری اسلامی از ماهیت حقیقی است

مدیر مسئول روزنامه جوان گفت: هدف نفوذ تهی کردن جمهوری اسلامی از این ماهیت حقیقی است، کشور بدون این ماهت همچون دندان پوکی است که با کوچکترین ضربه فرو می ریزد.

خانه » آخرین اخبار » هدف نفوذ تهی کردن جمهوری اسلامی از ماهیت حقیقی است

به گزارش “خانه خشتی“، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در جمع اعضای کانون بینش اهل بیت(ع) رفسنجان به جریان شناسی انتخابات و بحث نفوذ پرداخت و اظهارداشت:  نفوذی که مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است مدلی جدیدی از نفوذهای همیشگی دشمن است که باید مبتنی بر فهم ایشان آن را بفهمیم.

وی افزود: آمریکا به دنبال براندازی نیست بلکه سعی می کند با برقراری تعامل، جمهوری اسلامی را به سمتی ببرد که از آن تنها یک جمهوری با پسوند اسلامی بماند که هیچ خاصیتی دیگری نداشته باشد.

گنجی با بیان اینکه ماهیت حقیقی وجه تمایز ما با سایر کشورهاست تصریح کرد: هدف نفوذ تهی کردن جمهوری اسلامی از این ماهیت حقیقی است، کشور بدون این ماهت همچون دندان پوکی است که با کوچکترین ضربه فرو می ریزد.

وی ادامه داد: فتنه نفوذ می خواهد مردمی بودن و اخلاق اسلامی را از جمهوری اسلامی بگیرد که بدون اینها جمهوری اسلامی خاصیتی ندارد و دشمن هم زمینه را برای این هدف در کشور مساعد دیده است.

مدیر مسئول روزنامه جوان خاطر نشان کرد: آنها می خواهند انقلاب اسلامی که تهدیدی است برای جهانخواران از درون نابود کنند.

وی افزود: آمریکا می خواهد مجلسی در ایران تشکیل شود که به جهت سیاسی خنثی، به جهت آرمانهای انقلاب بی اعتنا و با این اعتقاد باشد که باید در پروسه جهانی غرق شویم تا توسعه پیدا کنیم، آمریکا به دنبال چنین مجلسی است که افراد آن آدم های به ظاهر بدی نیستند.

گنجی به راه اندازی شبکه ای رسانه ای با ۶۱۲ نفر عضو که ۷۲ درصد آن داخل ایران و ۲۳ درصد آن ایرانیان خارج از کشور هستند اشاره کرد و گفت: هسته مرکزی این شبکه سوژه آماده می کند و به ایران میفرستند و بر انتخابات ایران متمرکز هستند.

وی قرار دادن ایران در رتبه های پایین جداول جهانی ازجمله کارهای این شبکه برشمرد و گفت: هدف از این کارآنها القای ناکارآمدی نظام در مردم است.

گنجی افزود: اینها می خواهند به مردم القا کنند که نقاط قدرت جمهوری اسلامی از جمله قدرت منطقه ای، موشکی، هسته ای و نانو ربطی به زندگی آنها ندارد و دردی را از آنها دوا نمی کند.

مدیر مسئول روزنامه جوان خاطر نشان کرد: نیروهای انقلابی و حزب اللهی در طول دوران انقلاب به اندازه الان هشیار نبودند و این به برکت فتنه ۸۸ و شناخت فضای مجازی است، نیروهای انقلابی فهمیدند که باید بیدار باشند.

گنجی با بیان اینکه با هوچی گری و سرو صدا نمی شود مردم را فریب داد تصریح کرد: صحنه انتخابات صحنه مجاهدت است مثل جنگ است ما مردم سالاری را پذیرفتیم و باید قاعده مند بازی کنیم.

وی به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: رای ندادن فضا را درست نمی کند، مشکلات کشور به دست نیروهای انقلابی حل می شود همانگونه که شهید شهریاری مسئله ی هسته ای کشور را نجات داد.

تنظیم: مریم مرادی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان