قابل توجه خودفروختگان آن طرف آبی:

هر کسی جنبه آزادی در ایران را ندارد

  • شناسه خبر: 71189
هر کسی جنبه آزادی در ایران را ندارد

آنگاه که تو به حقوق دیگران تجاوز نکنی و امنیت و سلامت جامعه را به خطر نیندازی آزاده هستی، آزادی در ایران جنبه می خواهد که هر کسی آن را ندارد ….

خانه » آخرین اخبار » هر کسی جنبه آزادی در ایران را ندارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، معصی(مسیح) علی‌نژاد همان خبرنگار ضدانقلاب و خودفروخته‌ای است که در جریان فتنه سال ۸۸ به خارج از کشور فرار کرد و پس از آن زیر نظر سرویس جاسوسی انگلیس و آمریکا شروع به فعالیت کرد.

او که شهوت شهرت دیوانه اش کرده است سعی دارد از هر فرصتی برای مطرح کردن خود استفاده کند و این روزها سعی می کند تا با واکنش و بیان دیدگاه راجع به هر خبر، عکس و کاریکاتور بر این شهرت کاذب خود بیافزاید.

معصی از کاریکاتور خانه خشتی هم نگذشته و تلاش کرده است تا آن را با پروژه ی حیازدایی اش پیوند زند و سخن از حجاب اجباری به میان آورد.

او در حالی از همسردار بودنش سخن می گوید که طبق اخبار رسانه های حامی اش مدتی زندگی به اصطلاح مشترکش را بدون هیچ عقد و پیوند رسمی آغاز کرده است.

کسی که بوق رسوایی مالی، سیاسی و اخلاقی اش بلند است دیگر نمی تواند خود را حق به جانب بگیرد چرا که سخنان پوچ و از پایه بی اساسش نمی تواند دردی را دوا کند، معصی که خود را در ظاهر مدافع حقوق زنان می داند در پس چهره اش براندازی نظام را در فکر می پروراند و برای رسیدن به آن از هیچ کاری دریغ نمی کند.

جای سوال است که چطور می شود که زندانیان در غل و زنجیر زندان گوانتانامو و حبس در بدترین شکل و با وحشتناک ترین شکنجه ها توسط آمریکایی ها به چشم شما نمی آید اما براندازانی که چشم دیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند اینگونه برای شما مهم شده اند ؟

به کجا چنین شتابان در حال حرکتید؟ مطمئن باشید شماهایی که در حال دمیدن در شیپور ضدایرانی هستید روزی تاریخ مصرفتان به پایان می رسد و دور انداخته خواهید شد.

آزادی در ایران

در جامعه دینی که هر صبح جمعه صدای این بقیت الله از سراسر آن به گوش میرسد و همه چشم در انتظار جامعه مهدوی هستند چطور می شود حجاب و عفاف را نادیده گرفت؟ این شما هستید که آزادی را با بی قید و بندی ، بی بند و باری و ولنگاری اشتباه گرفته اید، اما بدانید که آزادی تبعیت از قانون، شناخت حدود خود و رعایت حریم ها است.

آنگاه که تو به حقوق دیگران تجاوز نکنی و امنیت و سلامت جامعه را به خطر نیندازی آزاده هستی، آزادی در ایران جنبه می خواهد که تو و امثال تو ندارید….

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان