روایت شهید بی ادعا از زبان فرزندش/

به دشمن باج نمی دهیم/ سردار سلیمانی خود را مرید شهید بادپا لقب داد

  • شناسه خبر: 65759
به دشمن باج نمی دهیم/ سردار سلیمانی خود را مرید شهید بادپا لقب داد

محمد مهدی بادپا گفت: چطور می توانیم راضی شویم که به دشمن باج بدهیم، در حالی که نه پدرم رضایت دارد و نه خدا راضی ست.

خانه » آخرین اخبار » به دشمن باج نمی دهیم/ سردار سلیمانی خود را مرید شهید بادپا لقب داد

فرزند شهید بادپا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی“، با ذکر خاطراتی از پدر خود و با اشاره به وقایعی که در بازنگرداندن پیکر وی به زادگاهش مطرح شده است، گفت: علت بازنگرداندن پیکر پدر شهیدم مشخص نیست و موارد مطرح شده نیز مربوط به مسائل امنیتی بین ایران و دشمن است؛ مذاکرات مربوطه در حال انجام است.

محمد مهدی یادپا ادامه داد: اگر دشمن چیزی خلاف عرف و غیر عقلانی بخواهد و زیاده خواهی کند، یقین کنید که به هیچ وجه رضایت به بازگرداندن پیکر شهید نداریم؛ ما به خاطر خدا راضی بودیم که پدرم برود و در این مسیر قرار گیرد و رضایت کامل داشتیم، چون راهی که ایشان رفت راه مقدسی است؛ چطور می توانیم راضی شویم که به دشمن باج بدهیم، در حالی که نه پدرم رضایت دارد و نه خدا راضی ست.

وی با اشاره به اینکه شهید بادپا معتقد بود جبهه ای که در سوریه رقم می خورد، مقدس تر از جنگ تحمیلی است، اظهار کرد: اعتقاد شدید و قلبی پدرم اینگونه بود و حتی در مقابل اصرار نزدیکان و اقوام مبنی بر ماندن ایشان در ایران مخالفت می کرد.

فرزند ارشد شهید بادپا توجه پدر به اقامه نماز جماعت را قدر دانست و گفت: یکی از هم رزمان و افرادی که تا آخرین لحظه در کنار پدرم حضور داشت، نقل می کند گاهی پیش آمده بود که در اوج عملیات و درگیری های شدید، پدر در مقابل دشمن دستور به اقامه نماز جماعت می داد و به هیچ وجه وحشت عملیات و تیر نداشت.

محمد مهدی بادپا این روحیه شهید را نشانه عزتی دانست که خداوند به وی داده بود و به نقل از هم رزم شهید گفت: پدر در سوریه به شهید بی ادعا معروف بود و همیشه در عملیات های مختلف مدام ذکر «افوض امری الی الله» را به کار می برد.

وی با بیان اینکه شهید بادپا همانطور که هم رزمانش روایت می کنند، نمی خواست اسمی از او آورده شود، تصریح کرد: هر زمان در عملیات از او سوال می کردند، با اشاره به زیردستانش می گفت فرمانده من اینان هستند، من سربازم.

محمد مهدی بادپا در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی“، مبنی بر وصیت شهید در خصوص خاکسپاری ایشان در جوار قبر شهید یوسف اللهی، گفت: پدرم تأکید داشت که اگر زمانی برگشت او را در کنار شهید محمد حسین یوسف اللهی در مزار شهدای کرمان دفن کنند، اما هنوز برنگشته و مفقودالاثر است.

فرزند شهید بادپا با اشاره به خاطره ای از نزدیکان پدرش از صمیمیت شهید با سردار سلیمانی سخن گفت و افزود: در میان مردم ایران، کشورهای خاورمیان، عراق، لبنان، سوریه و یمن از هر که سوال کنید، شما مرید چه کسی هستید، همگی به اتفاق پاسخ می دهند ما مرید حاج قاسم سلیمانی هستیم؛ در حالی که سردار سلیمانی در مراسمی که به مناسبت ایام فاطمیه در کرمان برگزار شده بود، به اطرافیانش گفته بود، اگر تا امروز حسین بادپا مرید من بود، از امروز من مرید حسینم.

وی در بیان اینکه رسالت فرزندان شهدا بعد از پدارانشان سنگین تر است، اظهار کرد: از خداوند می خواهم کمکم کند تا کاری را انجام دهم و راهی را بروم که باعث خوشحالی پدرم می شود.

محمد مهدی بادپا ادامه داد: مطمئن باشید هدایت شهدا همیشه چراغ راه فرزندان شهداست و آنان نمی گذارند ما از مسیر خارج شویم.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان سردار سلیمانی شهید بادپا محمد مهدی بادپا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان