نمایشگاه نقاشی هنرمند یزدی در رفسنجان گشایش یافت + عکس

  • شناسه خبر: 65481
نمایشگاه نقاشی هنرمند یزدی در رفسنجان گشایش یافت + عکس

فهیمه السادات ضرابی از حضور ۵۰ اثر در این نمایشگاه خبر داد و گفت: کلیه آثار بر روی بوم و مخمل و با تکنیک های سیاه قلم، رنگ و روغن، گواش، مداد رنگی و آبرنگ ارائه شده است.

خانه » آخرین اخبار » نمایشگاه نقاشی هنرمند یزدی در رفسنجان گشایش یافت + عکس

فهیمه السادات ضرابی مسئول برگزاری نمایشگاه نقاشی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از حضور ۵۰ اثر در این نمایشگاه خبر داد و گفت: کلیه آثار بر روی بوم و مخمل و با تکنیک های سیاه قلم، رنگ و روغن، گواش، مداد رنگی، گواش، پاستل گچی و آبرنگ ارائه شده است.

این هنرمند یزدی با بیان اینکه آثار حاضر در نمایشگاه متنوع و عامه پسند می باشد، افزود: نمایشگاه حاضر پنجمین نمایشگاه انفرادی من می باشد که در آن آثار خود را برای نمایش و فروش قرار داده ام.

لازم به ذکر است نمایشگاه نقاشی آثار هنرمند یزدی از ۲۷ام اردیبهشت ماه صبح و عصر در نگارخانه فرهنگ برای بازدید علاقمندان دایر می باشد.

این نمایشگاه به همت انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه آموزش عالی مفاخر برپا شده است.

نمایشگاه نقاشی در رفسنجان-خانه خشتی نمایشگاه نقاشی در رفسنجان-خانه خشتی نمایشگاه نقاشی در رفسنجان-خانه خشتی نمایشگاه نقاشی در رفسنجان-خانه خشتی نمایشگاه نقاشی در رفسنجان-خانه خشتی نمایشگاه نقاشی در رفسنجان-خانه خشتی نمایشگاه نقاشی در رفسنجان-خانه خشتی نمایشگاه نقاشی در رفسنجان-خانه خشتی نمایشگاه نقاشی در رفسنجان-خانه خشتی نمایشگاه نقاشی در رفسنجان-خانه خشتی نمایشگاه نقاشی در رفسنجان-خانه خشتی

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان فهیمه السادات ضرابی نگارخانه فرهنگ نمایشگاه نقاشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان