حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه تأکید کرد؛

وزیر اقتصاد در خصوص کاهش سود بانکی اقداماتی انجام دهد/زمین مصلی بدون اشکال است و با همکاری مردم رفسنجان ساخته می شود

  • شناسه خبر: 63580
وزیر اقتصاد در خصوص کاهش سود بانکی اقداماتی انجام دهد/زمین مصلی بدون اشکال است و با همکاری مردم رفسنجان ساخته می شود

امام جمعه رفسنجان گفت: بعضی بانک ها بجای کم کردن سود وام ها، سود سپرده های مردم را کاهش می دهند که اگر این کار به همین صورت ادامه یابد مردم پول ها را از بانک ها خارج و در جای دیگر سرمایه گذاری می کنند.

خانه » آخرین اخبار » وزیر اقتصاد در خصوص کاهش سود بانکی اقداماتی انجام دهد/زمین مصلی بدون اشکال است و با همکاری مردم رفسنجان ساخته می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه اول نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به تعامل با نظام اسلامی و وظایف حاکمان و کارگزاران که دانش افزایی، امید بخشی و غیرزدایی می باشد، افزود: دسترسی آسان مردم به حاکمان و کارگزاران نظام اسلامی برای حل مشکلات مایه نجات حاکمان از آتش است.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) که فرمودند هرکس کاری از کارهای مردم را برعهده گیرد و عدالت پیشه کند و موانع بین خود و آنها را از میان بردارد و خدمت به مردم را ملاک کار و نظر قرار دهد ، خداوند او را در روز قیامت از هراس خطر آتش دوزخ امان می دهد و به بهشت وارد می کند.

امام جمعه رفسنجان تزکیه و تهذیب را وظیفه دیگر حاکمان دانست و گفت: پاکسازی جان با تخلیه رذایل اخلاقی و فضایل نفسانی بر هر مسلمانی لازم و ضروری است و بر حاکمان و کارگزاران نظام اسلامی لازم تر و ضروری تر است.

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه دوم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام محمد تقی (ع) افزود: آن حضرت با وجود فتنه و تزویر شاگردان بسیاری از جمله علی بن مهزیار و عبدالعظیم حسنی و… را برای تبلیغ مکتب اهل بیت (ع) تربیت نمودند.

امام جمعه رفسنجان با یادآوری روز شوراها و هفته شهر و شهروند در این هفته، اظهار داشت: حقوق شهروندی بسیار ارزشمند است و اعضای شورا باید دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند.

وی ضمن اشاره به آغاز عملیات بیت المقدس در دهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ که منجر به آزادسازی خرمشهر شد خاطر نشان کرد: یاد و خاطره  شهیدان دوران دفاع مقدس و یاد شهید خلبان علی اکبر شیرودی، که برای آزادسازی هر وجب از میهن اسلامی جان خود را فدا کردند گرامی می داریم.

حجت الاسلام رمضانی پور یادآور شد: موضوع طرح تحول سلامت و اقدام بزرگ دولت در تأمین سلامت مردم امر بسیار بزرگی است و رفسنجان نیز پزشکان متعهد و ارزشی دارد که به فکر بیمار هستند و از زیر میزی گرفتن جلوگیری می کنند.

وی اظهار کرد: شیوع مواد مخدر در جامعه و در بعضی اقشار به ویژه بانوان، که باید در این زمینه پیشگیری و فرهنگ سازی نماییم و در خصوص مواد مخدر صنعتی که بسیار خطرناک و مرگ آور است همه ما مسئول هستیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: از مجلس و نمایندگان تشکر می کنیم که مصداق شعار همدلی و همزبانی ر ا عمل کردند و در سه شنبه گذشته با وجود اینکه وزیر اقتصاد دو کارت زرد از مجلس داشت به وعده های وی توجه کردند و اجازه دادند به کار خود ادامه دهد.

وی در خصوص سودهای وام بانکی افزود: بعضی بانک ها بجای کم کردن سود وام ها، سود سپرده های مردم را کاهش می دهند که اگر این کار به همین صورت ادامه یابد مردم پول ها را از بانک خارج و در جای دیگر سرمایه گذاری می کنند؛ که در این خصوص وزیر محترم باید اقدامی انجام دهد.

وی با اشاره به زمین مصلی که بدون اشکال است گفت: از همه کسانی که در ملک قطب آباد اعم از نماینده مالکین آقای باقری و معاون نماینده مالکین و تک تک مالکین امضاء گرفته اند، حتی دو نفر از آنها درخارج از کشور بودند که رضایت خود را اعلام کردند و همچنین موقوفات عام و خاص جمع شدند و حدود ۸ ساعت این موضوع به طول انجامید و با حضور دو تن از اعضای شورای سیاستگذاری تهران دربیت شریف امام جمعه فقید شهرستان آیت الله هاشمیان به خیلی از مسائل رسیدگی شد و برای همیشه این مشکل رفع گردید و امیدواریم بتوانیم مصلی را درشأن مردم بسازیم.

وی در ادامه افزود: در زمان امام جمعه فقیدشهرستان زمینی وجود نداشت وگرنه ایشان نیز در آن زمان این کار مهم را انجام می دادند و این مصلی را بنده نمی سازم بلکه با کمک و همکاری مردم شهرستان ساخته می شود.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان وزیر اقتصاد در خصوص کاهش سود بانکی اقداماتی انجام دهد/زمین مصلی بدون اشکال است و با همکاری مردم رفسنجان ساخته می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان