امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت؛

اطلاع رسانی به موقع مردم در اقدام فوری نیروی انتظامی مؤثر است

  • شناسه خبر: 63395
اطلاع رسانی به موقع مردم در اقدام فوری نیروی انتظامی مؤثر است

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: نیروی انتظامی زمانی می تواند با اقتدار عمل کند که مردم با آن تعامل داشته باشند.

خانه » آخرین اخبار » اطلاع رسانی به موقع مردم در اقدام فوری نیروی انتظامی مؤثر است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر رفسنجان با اشاره به وجود مدیریت و تدبیر نیروی انتظامی در شش ماهه پایانی سال گذشته، گفت: در یک ماه گذشته بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در رفسنجان کشف شد.

وی ضمن تشکر از نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان، از ایجاد رویکرد جدید در شهرستان برای ارسال اخبار و گزارش ها قدردانی کرد و افزود: اگر در بحث برخورد با آسیب های اجتماعی لحظه ای غفلت شود، نتیجه آن گریبان همه را خواهد گرفت.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با بیان اینکه همه باید با جدیت ورود یابند و همراهی و همکاری داشته باشند، گفت: دادستان زمانی قدرت دارد که مردم با آن همراهی کنند و نیروی انتظامی زمانی می تواند با اقتدار عمل کند که مردم با آن تعامل داشته باشند.

حجت الاسلام رمضانی پور به نقش مردم در برخورد با جرم و جنایات اشاره کرد و ادامه داد: نباید نسبت به افرادی که در جامعه فساد ایجاد می کنند بی توجه بود.

وی خواستار حضور و اطلاع رسانی مردم در ارائه گزارش به پلیس شد و اظهار کرد: اگر در هر محله و کوچه مردم مراقب باشند و رفت و آمدها را کنترل کنند، نیروی انتظامی هم می توانند بهتر در برخوردها عمل کرده و اقدام کند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان خطاب به فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان، خواستار تقویت نیروی انسانی و افزایش زیرساخت های نیروی انتظامی شهرستان شد و گفت: نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان غریب واقع شده و باید نگاه ویژه ای از لحاظ کمی و کیفی به آن شود.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان نیروی انتظامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • خونه کاه گلی

    میییییییییدووووووووونیییییییییییییم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان