فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

ما باید از قابلیت و پتانسیل بانوان برای توسعه رفسنجان استفاده کنیم

  • شناسه خبر: 62930
ما باید از قابلیت و پتانسیل بانوان برای توسعه رفسنجان استفاده کنیم

ملانوری گفت: شهرستان رفسنجان شاهد حضور بانوان در بخش های مختلف و در محافل علمی و دانشگاهی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و درمان، صنعت کارآفرینی و اشتغال، تولید و … بوده است.

خانه » آخرین اخبار » ما باید از قابلیت و پتانسیل بانوان برای توسعه رفسنجان استفاده کنیم

به گزارش “خانه خشتی”، ملانوری فرماندار رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، در خصوص افتتاح نمایشگاه توانمندی بانوان رفسنجانی همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر ، اظهار داشت: این نمایشگاه در قالب برنامه های ستاد بزرگداشت هفته زن در شهرستان رفسنجان تشکیل شد و شاهد اجرای برنامه های مختلف بودیم.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه های ستاد این نمایشگاه بود که نمونه کوچکی از حضور و توانمندی های بانوان رفسنجانی را به نمایش می گذارد و جشن های مختلفی نیز در حال برگزاری است.

ملانوری یادآور شد: شهرستان رفسنجان شاهد حضور بانوان در بخش های مختلف و در محافل علمی و دانشگاهی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و درمان، صنعت کارآفرینی و اشتغال، تولید و … بوده است.

وی قشر بانوان را در برخی کارها فعال تر از آقایان دانست و گفت: امروزه برخی توانمندی ها را نمی توانیم به قشر آقایان اختصاص دهیم ، چون بانوان گاهی اوقات فعال تر عمل می کنند و این نمایشگاه گوشه ای از توانمندی آنهاست.

ملانوری فرماندار رفسنجان-خانه خشتیفرماندار رفسنجان اجرای برنامه و نمایش توانمندی بانوان را مهم عنوان کرد و افزود: ما باید از ظرفیت موجود و قابلیت و پتانسیل های بانوان برای توسعه شهرستان استفاده کنیم.

وی بحث توسعه اقتصادی و ایجاد زمینه های تولید و اشتغال را فرار از تک محصولی بودن عنوان کرد و گفت: اقتصاد شهرستان به دنبال راهی برای تأمین معیشت از طریق پسته نباشد و با توجه به هزینه های سرسام آور تولید پسته و بحرانی بودن  منابع آبی در کشور به دنبال تولید و ایجاد اشتغال و ثروت در زمینه های دیگر باشیم.

حمید ملانوری نمایش توانمندی بانوان را بخشی از زمینه های تولید ، اشتغال و خلق ثروت و سرمایه دانست و افزود: بحث کمیسیون امور بانوان و خانواده به زودی تشکیلات و ساختارش ایجاد می گردد و با برنامه ریزی از بانوان حمایت می کنیم که در هر زمینه از توانمندی هایشان حضور یابند.

برچسب ها:
اخباررفسنجان حمید ملانوری فرماندار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان نمایشگاه توانمندی بانوان رفسنجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان