رهبر ارکستر «شوک» در گفتگو با خانه خشتی عنوان کرد

توجه به مسائل شرعی و دینی در اجرای موسیقی از اولویت های «شوک» است/ به فکر اجرای کار ویژه برای پیامبر رحمت هستیم

  • شناسه خبر: 55971
توجه به مسائل شرعی و دینی در اجرای موسیقی از اولویت های «شوک» است/ به فکر اجرای کار ویژه برای پیامبر رحمت هستیم

رهبر ارکستر «شوک» از اجرای کار ویژه در مورد پیامبر رحمت صلوات الله علیه توسط این گروه خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » توجه به مسائل شرعی و دینی در اجرای موسیقی از اولویت های «شوک» است/ به فکر اجرای کار ویژه برای پیامبر رحمت هستیم

رهبر ارکستر «شوک» در حاشیه اجرای کنسرت فرزاد فرزین در رفسنجان، در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، توجه به مسائل شرعی و دینی در اجرای موسیقی را از اولویت های گروه بیان کرد و گفت: همه ما مسلمان هستیم و اعتقاداتی داریم، بارها در اجرای های مختلف هنگام اذان آنتراکت دادیم و بعد از اذان اجرا رفتیم.

مهران خلیلی توجه به مخاطب و احترام به او را از دیگر اولویت های گروه «شوک» عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم با اجرای درست ، موزیک خوب و تمرین و سختی فراوان، کاری تأثیر گذار ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه انرژی و حضور مخاطب در ایجاد اجرای خوب مؤثر است، ادامه داد: واقعاً به عشق مردم فعالیت می کنیم و اگر مردم نباشند، نمی توانیم انرژی بگذاریم؛ در همه اجراها نیز به این مسئله توجه می کنیم.

خلیلی اجرای کنسرت در شهرستان رفسنجان را بسیار عالی تصور نمود و گفت: برای اولین بار به رفسنجان می آمدیم و فکر نمی کردیم مردم اینقدر خونگرم باشند، واقعاً خستگی را از تنمان بیرون کردند.

رهبر ارکستر «شوک» در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی”، مبنی بر برخورد با اهانت کنندگان به پیامبر اکرم صلوات الله علیه توسط نشریه فرانسوی، اظهار داشت: بازی با اعتقادات مردم و ادیان مختلف کار اشتباهی است؛ حتی اگر معکوس آن نیز رخ می داد، آن ها نیز شاکی می شدند.

مهران خلیلی ادامه اهانت نشریات فرانسوی به پیامبر مهربانی و رحمت را یک بازی سیاسی دانست و افزود: این زد و خوردهای سیاسی برای ایجاد اختلاف بین انسان هاست و باید مراقب باشیم در این میان بازی داده نشویم.

وی هم چنین با پیوستن به کمپین عشاق محمد (ص)، از اجرای کار ویژه در مورد پیامبر رحمت صلوات الله علیه توسط گروه «شوک» خبر داد.

گروه شوک در رفسنجان(خانه خشتی)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی شوک مهران خلیلی موسیقی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان