جایگاه نمایندگان خبرگزاری ها در رفسنجان کجاست؟

  • شناسه خبر: 49241
جایگاه نمایندگان خبرگزاری ها در رفسنجان کجاست؟

چه بسا هنگامی که یکی از مسئولین بلندپایه کشوری نیز سفری به شهرستان داشته باشد که در آن موقع مهارت خبرنگاران خبرگزاری ها بیش از گذشته هویدا می شود.

خانه » آخرین اخبار » جایگاه نمایندگان خبرگزاری ها در رفسنجان کجاست؟

به گزارش خانه خشتی، سایت خبری عقاید میرزا اسدی نوشت: بحث بر سر اینکه امروز دنیا یک دهکده جهانی بوده و اخبار و اطلاعات در لحظه منتشر می شوند بحثی تکراری و شاید ملال آور باشد و این سخن بر کسی پوشیده نیست.

این خبرنگاران هستند که وظیفه انتشار اخبار را در هر لحظه و در هر کجا که باشند به عهده دارند و این مسئله خطیر به دوش خبرنگاران نهاده شده است.

در میان حجم زیاد رسانه ها نیز خبرگزاری ها وظیفه سنگین تری را بر عهده خبرنگاران گذاشته اند و آن رصد و پوشش اخبار در لحظه، در موقعیت های مختلف است.

در این مقال بحث درباره موقعیت شغلی یا سختی کار خبرنگاری نیست. در این باره می خواهم بحث کنم که جایگاه خبرنگاران خبرگزاری ها در رفسنجان کجاست؟

چه بسا هنگامی که یکی از مسئولین بلندپایه کشوری نیز سفری به شهرستان داشته باشد که در آن موقع مهارت خبرنگاران خبرگزاری ها بیش از گذشته هویدا می شود.

متأسفانه باید گفت هنوز در جلسات یا برنامه هایی که برگزار می گردد از این خبرنگاران دعوتی به عمل نمی آید و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان نیز هنوز نتوانسته است جایگاه خبرنگاران خبرگزاری ها را در شهرستان به مسئولین و شهروندان بشناساند و معرفی درستی از آنها به عمل نیامده است.

نمونه این مدعا اینکه رئیس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در ابتدای شروع کار خویش در این اداره، جلساتی را با اصحاب فرهنگ و هنر و مدیران جراید برگزار کرده اما بعید است که ایشان ندانند که سرپرستان خبرگزاری ها در شهرستان نیز برای خود جایگاه جداگانه و ویژه ای دارند! و باید درددل و مشکلات آنها را شنید و برای آن راه حلی پیدا نمود.

البته این موضوع کمترین و پایین ترین سطح توقع از اداره فرهنگ است و باید بیش از گذشته در صدد ترفیع جایگاه خبرنگاران رسانه ها بخصوص خبرگزاری ها باشند. قضیه ای که در چند سال گذشته تنها به یک آرزوی دور از دسترس برای اهالی رسانه مبدل شده است!

به هر سخن، امید داریم با عنایت به اینکه رئیس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان خود از اصحاب مطبوعات هستند بیش از گذشته راهکارهایی را برای شناساندن و ترفیع جایگاه خبرنگاران و سرپرستان خبرگزاری ها در رفسنجان بیندیشند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان