امام جمعه رفسنجان:

بیش از سه هزار شهید و جانباز در رفسنجان تقدیم اسلام و قرآن شد

  • شناسه خبر: 158869
بیش از سه هزار شهید و جانباز در رفسنجان تقدیم اسلام و قرآن شد

امام جمعه رفسنجان گفت:بیش از ۲۵۰۰ جانباز در شهرستان داریم و قریب به ۱۹۰ نفر آزاده که با صبر در اردوگاه و شکنجه های رژیم بعث عراق تحمل کردند و این نظام را یاری و حمایت کردند.

خانه » فرهنگی مذهبی » بیش از سه هزار شهید و جانباز در رفسنجان تقدیم اسلام و قرآن شد

به گزارش خانه خشتی  ، حجت الاسلام رمضانی صبح امروز در مراسم یادواره ۹۴۰ شهید سرافراز شهرستان رفسنجان با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای غدیر اظهار داشت: شهرستان های رفسنجان و انار بیش از ۹۵۴ شهید را تقدیم اسلام و قرآن کردند ، شهدایی که با خون خود توانستند این انقلاب را یاری کنند و جا پای امام راحل و مکتب سرخ حسینی که پویاست گذاشتند.

وی افزود: بیش از ۲۵۰۰ جانباز در شهرستان داریم و قریب به ۱۹۰ نفر آزاده که با صبر در اردوگاه و شکنجه های رژیم بعث عراق تحمل کردند و این نظام را یاری و حمایت کردند.

رمضانی پور گفت: مردم رفسنجان به تنهایی کمک بسیاری به جبهه های حق علیه باطل کردند با مال و جان جهاد کردند تا پیروزی رقم خورد و با نان حلال بیش از ۱۱ هزار رزمنده را در طول دوران دفاع مقدس روانه جبهه ها نمودند.

امام جمعه رفسنجان گفت: یادواره شهدای شهرستان رفسنجان مقدمه ای برای کنگره عظیم شهدای سرافراز استان که در اسفندماه برگزار خواهد شد است و از شهرستان رفسنجان ۶ کتاب به نام تذکره الشهدا در این کنگره رونمایی می شود.

وی خاطر نشان کرد: در آستانه ی دهه فجر فاطمی قرار داریم،  انقلاب به همه امت ها مسلمان و غیر مسلمان کمک کرده است این همت والای شما مردم بوده است این انقلاب صادر شده است و ملت ها الگو گرفتند و انقلاب را در کشورهای بوجود آوردند.

رمضانی پور بیان داشت: همه ی دنیا  ایران اسلامی که مقاومت نشان داد را می ستایند ، پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگی که نظام برای ملت خود بوجود آورده است کم نیست گرچه برخی مشکلات معیشتی به واسطه تحریم و سوء مدیریت بوجود آمده است که انشالله با تلاش جهادی مسئولان که همه ورود کردند برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: اینطور نیست که این مسائل و مشکلات در دید رهبر انقلاب نباشند همه مسئولان مشکلات مردم را می دانند با همکاری و همراهی شما مردم بزرگوار می شود رفع گرفتاری ها را داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: امروز در رفسنجان بیش از ۹۰ هزار بسیجی سازمان یافته هستند و اماده به رزم و خدمت هستند ، آمادگی ما به مراتب بیشتر از دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: نوجوانان و جوانان امروز در این مراسم حضور یافتند تاآمادگی خود را برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی اعلام نمایند.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان شهید یادواره شهدای شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان