قدیری ابیانه در رفسنجان مطرح کرد:

فتنه اجتماعی امروز از فتنه۸۸ خطرناک تر است

  • شناسه خبر: 157678
فتنه اجتماعی امروز از فتنه۸۸ خطرناک تر است

عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: عده ای هم  در صدد راه اندازی فتنه اجتماعی هستند، این فتنه از فتنه ۸۸ خطرناک تر است بنای کارشان بر این است تحریم بکنند ،تشنجات و اختلافات مردم زیاد شود و فتنه گران هم دست به دست هم بدهند و مردم بتوانند به ضدیت با نظام برخیزند .

خانه » سیاسی » فتنه اجتماعی امروز از فتنه۸۸ خطرناک تر است

به گزارش خانه خشتی ؛ محمدحسن قدیری ابیانه در یازدهمین سلسه نشست‌های گفتمان انقلاب اسلامی در بیت العباس رفسنجان اظهار داشت :فتنه ۸۸ سیاسی بود سراسر دروغ و تقلب ، کسانی به این فتنه پیوستند که در باورما نمی گنجد که در مقابل نظام و رهبری بایستند .

قدیری با بیان اینکه عده ای هم  در صدد راه اندازی فتنه اجتماعی هستند تصریح کرد : این فتنه از فتنه ۸۸ خطرناک تر است بنای کارشان بر این است تحریم بکنند ،تشنجات و اختلافات مردم زیاد شود و فتنه گران هم دست به دست هم بدهند و مردم بتوانند به ضدیت با نظام برخیزند .

وی افزود :در فتنه ۸۸ گفتند انتخابات بهانه است فصل نظام مهم است ولی در اصل نشان دادند که با اصل اسلام مخالف هستند.

قدیری خاطرنشان کرد :اصلاح طلبان سعی کردند مخالفت خود را پنهان کنند ولی ماهیت خود را نشان دادند .

قدیری گفت :مهدی هاشمی پسر هاشمی رفسنجانی دنبال تماس با امریکائیها بود برای اینکه بخواهد تحریم ها را تشدید کند تا وضع مردم بد شود و اینها بیایند انگشت اتهام بگیرند در مقابل دولت سابق و بگویند عامل بدبختی ما دولت قبل بوده است و ناراحت بودند از اینکه کارهای سازندگی صورت گرفته بود .

وی ادامه داد : سران فتنه در نامه ای به آمریکائیها خواستار تحریم به ایران شدند تا مردم در معیشت خود ناتوان شوند و دولت بتواند به کمک امریکا به مقاصد خود برسد و از آب گل آلود ماهی بگیرد.

قدیری تاکید دشت :اقای خاتمی ۸ سال ریاست جمهور بود و دائم شعار جمهوریت و مردم سالاری می داد با علم به اینکه موسوی انتخابات را باخت خاتمی پیروزی موسوی را تبریک گفت در اصل اینها تمام شعاریشان را زیر پا گذاشتند این در حالی بود که در انتخابات سال ۹۲ اقای جلیلی و بقیه با نیم درصد بیش از ۵۰ درصد به رقیب خود تبریک گفتند .

وی ادامه داد :اگر سران فتنه پیروز می شدند همه رسانه های دشمن تبلیغاتشان به نفع روحانی بود و علیه اقای رئیسی.

قدیری گفت : اگر آمریکا جرات کرد به ایران حمله کند به خاطر این بود که احساس کرد بین مردم عراق و دولتش دشمنی وجود دارد اگر این جدایی باشد دشمن احساس نفوذ می کند.

وی یادآور شد : فتنه ۸۸ این باور را ایجاد می کرد که مردم از نظام جدا شدند  و نظام پشتوانه مردمیش را از دست داده و اگر از دست داده حمله نظامی ممکن است ولی مردم در یوم الله ۹ دی ماه برخواستند ،علیه فتنه گران قیام کردند و آن جمعیت کثیر و این فتنه خنثی شد و دست خیلی ها رو شد و معلوم شد که ماهیتشان چیست و این خودش یک دستاورد بود برخی هم که انتظار نداشتیم به فتنه گران پیوستند .

قدیری به فتنه بعدی فتنه خطرناکتر از سابق، فتنه اجتماعی اشاره کرد و افزود :فتنه گران در صد هستند این بار اقشار جامعه را علیه نظام به میدان بیاورند ،کارگرهای بیکار ،افراد شاغلی که حقوق نگرفتند ،فارغ التحصیلان بیکار که دنبال شغل می گردند ،کارمندان ناراضی از حقوق را میخواهند به میدان بکشاندد و براینکه به میدان بکشانند باید وضع اقتصادی مردم را خراب کنند

و تمام این تحریم ها برای همین است و کسانی هم هستند که در داخل کشور برنامه ریزی می کنند که اقتصاد کشور دچار مشکل شود .

وی گفت :گاهی هم بی تدبیری هم به این عوامل دامن می زند و چه بسیار فعالیتهای کشور وجود دارد که در اثر سوء تدبیری شکل گرفته و وضعیت کشور دچار مشکل شده است .

قدیری تاکید داشت :مسئولین فتنه گر بر روی ذهن افراد کار می کنند و کاری می کنند بر روی مغز مدیران اقتصادی کار شود و برخی که اغتشاش می کنند بر روی ذهن انها کار شده است .

 

 

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان