آیین کلنگ زنی مجموعه گردشگری بهشت سلامت بانوان رفسنجان برگزار شد/تصاویر

  • شناسه خبر: 148070
آیین کلنگ زنی مجموعه گردشگری بهشت سلامت بانوان رفسنجان برگزار شد/تصاویر

 آیین کلنگ زنی مجموعه گردشگری بهشت سلامت بانوان با مساحت ۲۲۵۵ در محل بلوار حاج باقر واقع در بلوک ۷ رفسنجان با حضور جمعی از مسئولین و سرمایه گزاران این طرح برگزار شد.

خانه » اجتماعی » آیین کلنگ زنی مجموعه گردشگری بهشت سلامت بانوان رفسنجان برگزار شد/تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، عصر امروز آیین کلنگ زنی مجموعه گردشگری بهشت سلامت بانوان با مساحت ۲۲۵۵ در محل بلوار حاج باقر واقع در بلوک ۷ رفسنجان با حضور جمعی از مسئولین و سرمایه گزاران این طرح برگزار شد.

حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر ضمن تبریک روز زن اظهار داشت : جا دارد از دکتر کرمی و خانم غفارزاده کمال تشکر را کنم که همت بلندی کرده و کلنگ این مجتمع را زدند و برای زنان این شهر کار بزرگی را انجام دادند .

وی در ادامه گفت : بنده به عنوان خدمتگزار این شهر این قول را میدهم که شورا و شهرداری در جهت سرعت بخشی به توسعه اماکن ورزشی و تفریحی به ویژه برای بانوان از هیچ خدمتی دریغ نکنند و سرمایه گزار از اینکه سرمایه خود را در شهر رفسنجان خرج میکند ناراضی نباشد.

عظیمی شهردار رفسنجان در این مراسم گفت : هر یک ریالی که در رفسنجان هزینه بشود و هر زمینی که در این شهر اباد شود مصادف با این است که ما یک گام به جلو رفتیم و یک خانواده را توانسته ایم در این شهر نگه داریم و این نشانه رشد و شکوفایی شهر خواهد بود .

شهردار رفسنجان افزود : این کارهایی که خدماتش به مردم میرسد میتواند پایداری شهر و امنیت را بیشتر کند ، شهر رفسنجان به ان چیزی که جقش است نرسیده است به نظر من حیف است که سرمایه گزاران از این شهر بروند و شهروندان شهر از این شهر بروند بدلیل نبود خدمات مناسب  .

وی گفت : ما باید حس افتخار رفسنجانی بود را در این شهر احیا کنیم و روز به روز مردم علاقشون به این شهر بیشتر شود ، ما اگر چند سال عقب افتاده ایم باید در یکسال به اندازه چند سال پیشرفت کنیم.

برچسب ها:
شورا و شهرداری شورا و شهرداری رفسنجان کلنگ زنی مجموعه گردشگری بهشت سلامت بانوان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان