امام جمعه رفسنجان در دیدار با وزیر کشاورزی مطرح کرد :

تولیدات صنایع در رفسنجان باید تقویت شود

  • شناسه خبر: 138414
تولیدات صنایع در رفسنجان باید تقویت شود

امام جمعه رفسنجان گفت :صنعتی که هم اکنون وجود دارد به سختی به راه خود ادامه می دهد تسهیلات باید به سرعت در اختیار افراد متقاضی صورت گیرد پیام مردم را به مسئولین دولتی برسانید این صنعت باید نگه داشته شود .

خانه » اقتصادی » تولیدات صنایع در رفسنجان باید تقویت شود

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاح طرح ابیاری قطره ای زیر سطحی روستای فردوسیه که با حضور وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت اظهار داشت :برای مردم رفسنجان حضور جنابعالی وزیر کشاورزی کارساز است که از نزدیک با مشکلات مردم اشنا شوند .
وی بیان داشت :بالاترین و بیشترین اشتغال ما در رفسنجان از طریق کشاورزی صورت می گیرد مردم به ان ایمان دارند ولی منتهی موانعی پیش روی انهاست که وزیر محترم کاملا در جریان ان هستند .
امام جمعه عنوان داشت : وزارت خانه هایی که مرتبط به کشاوری هستند باید در خصوص انتقال اب فکری بردارند از ۸۰ هزار هکتار باغ پسته در رفسنجان فقط از ۵۰ هزار هکتار ان پسته برداشت می شود مابقی ان پرداشت انچنانی صورت نمی گیرد مشکل اب ،خواسته به جای مردم است که باید از استان حل شود .
رمضانی پور افزود :باید دستوری بدهید که مسئولین استانی در خصوص رفع این مشکل با ما همکاری نمایند و موانع را از سر راه بردارند .
امام جمعه رفسنجان از کشت های جایگزین حرف به میان اورد و گفت :باید از کشت های جایگزین مخصوصا کشت زعفران استفاده کنیم این امکان در مناطق کوهستانی شهرستان وجود دارد و این حمایت حضرتعالی را می طلبد که تسهیلات بهتر و ارزانتری در خصوص کشت های جایگزین ارائه کنند .
حجت الاسلام رمضانی پور عنوان داشت :صنعتی که هم اکنون وجود دارد به سختی به راه خود ادامه می دهد تسهیلات باید به سرعت در اختیار افراد متقاضی صورت گیرد وقتی از دولت می شنویم که چه تسهیلاتی به کارخانجات جهت رونق انها داده شده است شهر ما در مقایسه با انها از تسهیلات کمتری برخوردار است پیام مردم را به مسئولین دولتی برسانید این صنعت باید نگه داشته شود و تولیدات این صنایع شایسته است که نهادینه شود .
وی با بیان اینکه رونق صنعت در شهرستان از ورود کالاهای خارجی جلوگیری می کند ادامه داد :در خصوص ساماندهی افاغنه که یک عزم بالا کشوری می خواهد امیدواریم این مشکل هم با بازدید مسئولین از این شهرستان در خصوص این مشکل چاره ای بیاندیشند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان