در خطبه های نماز جمعه؛

واکنش تند امام جمعه رفسنجان به مسئله حفر چاه در بخش کشکوئیه

  • شناسه خبر: 134725
واکنش تند امام جمعه رفسنجان به مسئله حفر چاه در بخش کشکوئیه

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته به موضوع حفر یک چاه در بخش کشکوئیه رفسنجان واکنش تندی نشان داد.

خانه » آخرین اخبار » واکنش تند امام جمعه رفسنجان به مسئله حفر چاه در بخش کشکوئیه

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و انجام واجبات اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت یک افتخار،غرور و شرافت برای ملت های مسلمان بود. جبهه مقاومت توانست با تدابیر مختلف رهبر معظم انقلاب پیروز شود؛ جا دارد این پیروزی بزرگ را به رهبری هم به مدافعان حرم و هم به خانواده های معظم شهدای مدافع حرم تبریک بگوییم.

وی با بیان اینکه داعشیان خوی درندّگی و پستی را به همراه داشتند تصریح کرد: آمریکایی ها نه تنها در براندازی داعش کمکی نکردند بلکه آنها را تقویت و از جایی به جای دیگر میبردند وعربستان سعودی که خودرا جز مخالفین داعش جای داده است از تقویت کننده آنها بود و حتی سلاح و مهمات نیز به آنها میداد.

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت هفته بسیج خاطر نشان کرد: بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای حق بودن است، تشکیل بسیج توسط امام راحل در سال ۵۸ بود که این شجره طیبه درختش کاشته شد.
وی افزود: از همان آغاز جنگ تحمیلی بسیج وارد شد و اوج ایثار و فداکاری خودش را بدون چشم داشتی نشان داد.
رمضانی پور گفت: ما نیروی دریایی قوی ای در ارتش و سپاه داریم که دو بازوی توانمند کشورمان هستند که در حفظ و صیانت از مرزهای آبی کشور تلاش میکند.

خطیب جمعه رفسنجان هچون هفته های گذشته از تریبون نمازجمعه موضوع اشتغال را مطرح کرد و گفت: موضوع اشتغال باید دغدغه همه مسئولان باشد و بنده بارها گفته ام و تذکر داده ام و همیشه این موضوع را از مسئولین خواستیم اما باز بعضی از مسئولین داخل شهرمان راه دیگری را میروند و انگار این مسئولین مسئول هستند در جلوی کارها سنگ بیندازند.
وی افزود: کاری که شاید یک ساعت وقت بخواهد را چند ماه طول میدهند و بعد سنگ بزرگی می‌اندازند و این فرد مصداق مرگ بر ضد ولایت فقیه است.
رمضانی پور ادامه داد: آقای محترمِ مسئول امسال به فرموده رهبر انقلاب سال تولید و اشتغال است؛ شما چه شغلی ایجاد کرده اید؟؟! من هشدار میدهم اگر مسئولی سنگ بیندازد و بنده شناسایی کنم از همین تریبون اعلام میکنم، همه ی شما میتوانید مجوز های لازم را بگیرید و اگر این نشود خیانت به رهبری و نظام است.

وی در پایان به حفر چاه در بخش کشکوئیه رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: اگر خطر قحطی و خسکسالی جدی است باید همه مسئولان باهم متحد شوند و مجوز های غیرمجاز برای حفر چاه ها را ندهند.
رمضانی پور گفت: یک آقایی که نمیدانم چقدر قدرت نفوذ دارد مجوز حفر چاهی میگیرد و میرود در شاهرگ همه ی چاه های منطقه مخصوصا آب شرب چاهی حفر میکند، چرا مردم را به نظام بدبین میکنید؟؟!چرا مردم بی عدالتی آشکار را ببینند؟؟!
وی ادامه داد: مردم باید اعتراض های خود را به دستگاهی بگویند که خود این کار را اجرا میکند!! مقدار مجاز حفر چاه ۱۴۰ متر است و هیچ کس حق ندارد چاه را از این مقدار پایین تر ببرد، ان شاءالله که خیری نمیبنند که این گونه مردم را داغدار میکنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    سلام ودرود. واقعا که حرف دل مردم را زدی. کشاورزان خورده مالک که از کم آبی باغاتشون داره خشک میشه مجوز صد متر جابه جایی نمیدن اون وقت برا یکی دو نفر مجوز ۶کیلومتر جابه جایی در بهترین نقطه آب آشامیدنی مردم برا چاهی که ۳۵سال پیش پلمپ شده مجوز میدن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان