اصلاح شبکه برق بازار قدیمی رفسنجان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان

  • شناسه خبر: 121782
اصلاح شبکه برق بازار قدیمی رفسنجان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان

مدیر عامل برق منطقه شمال استان کرمان گفت: اصلاح شبکه برق بازار ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است وسعی شده تا بافت تاریخی بازار دست نخورده بماند .

خانه » اقتصادی » اصلاح شبکه برق بازار قدیمی رفسنجان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان

به گزارش خانه خشتی ؛ شهبا مدیر عامل برق منطقه شمال استان کرمان در حاشیه افتتاح پروژه های برق رفسنجان اظهار داشت :مشکلات برقی رفسنجان در اولویت کاری ما بوده است وظیفه ما رساندن یک خدمت با کیفیت بهتر از قبل می باشد.

وی بیان داشت :در این راستای اصلاح شبکه های برق بازار رفسنجان مورد توجه قرار گرفته است برای اینکه فضای بازار بافت تاریخی و محدودیت معابر است سعی شده در کمترین زمان ممکن و با حداکثر توان شبکه اصلاح شود به طوریکه همکاران ما شب کار می کردند .

وی افزود :همشهریان استانی باید بدانند کار عمرانی مشکلاتی را دارد باید این مشکلات را تحمل کنند تا کار با کیفیت و بهتر ارائه شود سرعت عملی که اینجا صورت می گیرد یک کار شش ماهه را کمتر از یک ماه ارائه می شود .

شهبا زاده تصریح کرد : اصلاح شبکه برق بازار ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است وسعی شده است بافت تاریخی بازار دست نخورده بماند .

وی بیان داشت :پروژه های رفع افت ولتاژ ،تامین برق بازار رفسنجان با اعتباریک میلیارد و صد میلیون تومان کلید خورده است بطور کلی شهرستان از ابتدای سال جاری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در بحث توسعه و تامین برق متقاضیان هزینه شده است .

مدیر برق منطقه کرمان گفت :کار عمرانی زیاد است و مشکلات و حاشیه های خاص خود را دارد  و بازار رفسنجان با برنامه ریزی که انجام شده تا ده روز اینده کار در بازاربه پایان برسد .

وی افزود :تامین روشنایی به علت بافت تاریخی بازار کار ما را کمی به تعویق انداخت چراغها متناسب با بافت تاریخی بازار نصب می شود .

 

برچسب ها:
اصلاح بازار قدیمی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان