امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

کلید فتنه زده شد / مراقب حضور فتنه گران در انتخابات باشید

  • شناسه خبر: 121094
کلید فتنه زده شد / مراقب حضور فتنه گران در انتخابات باشید

امام جمعه رفسنجان گفت: بعضی‌ها کلید فتنه را زدند، مردم باید هوشیار باشند و اجازه ندهند فتنه‌ای در بحث انتخابات به وجود آید.

خانه » سیاسی » کلید فتنه زده شد / مراقب حضور فتنه گران در انتخابات باشید

به گزارش خانه خشتی ، حجت‌الاسلام رمضانی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه اولین جمعه از سال ۹۶ با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید از سوی رهبر فرزانه انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال اظهار داشت: مهمترین مسأله امروز جامعه ما اقتصاد است و رهبر انقلاب موفق عمل نکردن مسؤولان کشور را در سال اقدام  وعمل گوشزد کردند.
وی بیان کرد: این آمار جنبه انتخاباتی دارد و واقعیت ندارد، رهبری درد مردم را لمس کردند و هنوز هم می‌فهمند.
امام جمعه رفسنجان به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند« اولویت اول دشمن بر ضربه‌زدن به ملت ایران را مسائل اقتصادی است».
وی خاطرنشان کرد: ایشان مشکلات طبقه ضعیف را با تمام وجود حس کردند اما بعضی از مسؤولان خیر، آن مسؤولی که ۵۷ میلیون‌تومان حقوق می‌گیرد و از چند شرکت پاداش و حقوق دریافت می‌کند آیا فقر را می‌فهمد.
رمضانی‌پور عنوان کرد: هرچه مردم مالیات دهند، نفت بفروشیم و …همه خرج خود دولتی‌ها می‌شود و به عمران و آبادانی نمی‌رسد و توجهی به زیرساخت‌های کشور نمی‌شود.
امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: رهبری مدیریت انقلابی و کارآمد را راه حل مشکلات جامعه دانستند، لذا مدیر اجرایی باید کسی باشد که درد و رنج مردم را لمس کند.
وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها کلید فتنه را زدند افزود: مردم باید هوشیار باشند و اجازه ندهند فتنه‌ای در بحث انتخابات به وجود آید.
وی بیان داشت: همه باید مسائل ایمنی و هشدارهای پلیس را در این ایام رعایت کنند، گاهی بر اثر سهل‌انگاری‌ها هم برای خودمان هم برای نیروهای انتظامی دردسر ایجاد می‌شود.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: ما باید شاکر نعمت‌ها به‌ویژه نعمت باران باشیم و از طبیعت مراقبت کنیم، افرادی که دام دارند مراقب باشند که دام‌های خود را در این موقع از سال که چندان مراتع رشدی نکردند نبرند.
وی با اشاره به آیه ۵۲ سوره فرقان ابراز داشت: عدم تبعیت از کافران در میدان‌های مختلف تاکید شده و جهاد با کافران توصیه قرآن است.
رمضانی‌پور تصریح کرد: بعضی فکر می‌کنند به وسیله برجام سایه جنگ برداشته شد، خیر برجام نه برای شما نه برای دیگران معجزه‌آفرین نبوده است.
وی ادامه داد: برجام خاصیتی داشت اما نه چندان زیاد،  اما نباید فکر کرد که پیش از برجام جنگ می‌شد و با این برجام جنگ از سر ملت برداشته شد.
رمضانی‌پور عنوان کرد: از ۵ مهر سال ۶۰ ما اولین عملیات را برای شکستن محاصره آبادان آغاز کردیم و به قدری دشمن را کنار زدیم که دشمن نتوانست نزدیک آبادان شود و این‌ها را نباید فراموش کرد، خیال نکنید حال که شما می‌ترسید، ملت هم می‌ترسد.
وی افزود: با این همه قدر نظامی که در کشور ما وجود دارد و نظام اینهمه قدرتمند است نباید هراسی به خود راه داد ما به قدرت موشکی و سلاح‌مان به تنهایی افتخار نمی‌کنیم بلکه به قدرت ایمان، تقوا و قدرت و جوانان خود افتخار می‌کنیم.
رمضانی‌پور تشریح کرد: اگر مسؤولان نظام ما بخواهند در برابر دشمن تسلیم شوند در برابر جوانان نمی‌توانند تاب و توان بیاورند و اجازه نمی‌دهند کسی در برابر دشمن سر تعظیم فرود آورد.
وی بیان کرد: ملت ایران صبور است و اگر صبرشان لبریز شود به حساب دشمنان خواهند رسید، نظام ما حدود ۲۲۰ هزار شهید تقدیم اسلام کرده و این شهدا از همین مردم هستند و مردم برای حفظ نظام حاضرند بازهم جانفشانی کنند.
امام جمعه رفسنجان گفت: کسانی که کاری به کار جنگ و نظام و شهیددادن نداشتند معلوم است می‌هراسند امروز عرصه جهاد کبیر جنگ نرم محسوب می‌شود.
وی با اشاره به ماه رجب و فضیلت این ماه تصریح کرد: پنج‌شنبه اول ماه روزه این ماه توصیه شده و هر عملی حتی صدقه‌دادن را که می‌توانید انجام دهید.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به روایتی از امام‌صادق(ع) پیرامون یقین به خداوند تصریح کرد: یقین یک سرمایه معنایی است که تمام سود آن در عالم آخرت نصیب ما خواهد شد.
وی در ادامه روایت تصریح کرد: کسی که حساب و کتاب را در عالم قیامت باور داشته باشد هرگز دلش شادمان نخواهد بود و خنده‌های بلند نخواهد داشت.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند کنسرت موسیقی بگذاریم مردم شاد شوند و بخندند و جشن‌هایی که مردم را به شادی بکشاند برگزار کنیم، افزود: هرکس از این کارها انجام می‌دهد به حساب و کتاب یقین و باور ندارد.
وی خاطرنشان کرد: نشانه سالم بودن یقین این است که خدا را خشنود سازیم و آن را بر خشنودی بنده‌ها ارجح بدانیم، اما بعضی افراد از همه چیز مایه می‌گذارند که تعریف بیجا از افراد داشته باشند و خشم خدا را برمی‌انگیزند.

برچسب ها:
فتنه فتنه گران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان