فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

مردم فرهنگ اصیل خود را فراموش نکنند /فعالیتها باید پیوست فرهنگی داشته باشند

  • شناسه خبر: 113858
مردم فرهنگ اصیل خود را فراموش نکنند /فعالیتها باید پیوست فرهنگی داشته باشند

فرماندار رفسنجان گفت : آن چیزی که خانواده و مردم را مقاوم می کند این است که در حوزه فرهنگ تلاش شود و مردم فرهنگ اصیل خودشان را چه از بعد ملی و چه از بعد ارزشی فراموش نکنند.

خانه » فرهنگی مذهبی » مردم فرهنگ اصیل خود را فراموش نکنند /فعالیتها باید پیوست فرهنگی داشته باشند

به گزارش خانه خشتی ؛ حمید ملانوری در همایش کشوری خوشنویسی و افتتاح نمایشگاه اثار هنرمندان کشوری که از روز گذشته در عمارت امین رفسنجان آغاز بکار کرد، اظهار داشت : امروز در کشور مان یکی از دغدغه هایمان مباحث فرهنگی و اسیب ها و گرفتاریهایی است  که به وسیله شبیخون فرهنگی و شکسته شدن مرزها باعث شده است ما نگران شویم و جوانان و خانواده های ما دچار خطر بشوند .
وی افزود :ان چیزی که خانواده و مردم را مقاوم می کند این است که در حوزه فرهنگ تلاش شود و مردم فرهنگ اصیل خودشان را چه از بعد ملی و چه از بعد ارزشی فراموش نکنند .
فرماندار بیان داشت :حرکتهای اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی همه در راستای این است که فعالیتها و برنامه ها پیوست فرهنگی داشته باشند .بزرگترین ابزار کار فرهنگی هنر است که با جذابیت و اثرگذاری در دل ادمها نفوذ می کند و نقش ماندگاری را ایفا می کند .
وی افزود :توجه به این ابزار مهم در دستور کار همه ما باید باشد .دیدگاه جامعه نسبت به هنر و هنرمند از یک دیگاه سنتی در سالها و دوره های گذشته به مدرن تبدیل شده است مردم ما امروز نگاه شان به هنر متفاوت است .همراه با پیشرفت تکنولوژی و سرعت پرشتاب در همه کشورها وجود دارد نگاه انسانها هم تغییر پیدا کرده است .
ملانوری تصریح کرد :امروز دنیای زندگی جامعه بشری تبدیل به دهکده شده و فرهنگها از یک جامعه به جامعه دیگر منتقل می شود چه خوب است جامعه فرهنگ هنری و اصحاب رسانه همه هنرمندان و فعالان سیاسی برای انتقال صحیح فرهنگ و انتقال صحیح هنر و شناسایی هنرمندان تلاش کنند .
وی به هنر خوشنویسی که جذابترین هنرهاست اشاره کرد و گفت :این هنر زبان مشترک بین اقوام مختلف ایجاد می کند . هنرمندان خوشنویس کسانی هستند به طور ویژه به خوبی شان قلم را درک کرده اند و امروز اثار بزرگ هنری را خلق کردند که تاثیرات عمیقی در جامعه بگذارد.

برچسب ها:
اصیل پیوست فرهنگی فرهنگ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان