امضای تفاهم نامه هفت طرح اقتصادی در ستاد مثلث توسعه رفسنجان

  • شناسه خبر: 103907
امضای تفاهم نامه هفت طرح اقتصادی در ستاد مثلث توسعه رفسنجان

تفاهم‌نامه هفت طرح اقتصادی در ستاد مثلث توسعه اقتصادی و مدیریت راهبردی اقتصاد مقاومتی رفسنجان به امضا رسید.

خانه » اقتصادی » امضای تفاهم نامه هفت طرح اقتصادی در ستاد مثلث توسعه رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، در ستاد مثلث توسعه اقتصادی و مدیریت راهبردی اقتصاد مقاومتی با حضور امام ‌جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان و سرمایه‌گذاران، تفاهم‌نامه هفت طرح اقتصادی امضا شد.

امضای تفاهم نامه هفت طرح اقتصادی در ستاد مثلث توسعه رفسنجان

این طرح‌ها شامل تولید سنگ مصنوعی با ۷ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ‌ریال، طرح تولید انواع ویتامین و املاح معدنی از انواع داروهای مسکن با ۳۷۷ میلیون‌ تومان سرمایه و ۴۰ نفر اشتغالزایی و طرح تولید نسل جدید کابل‌های فیبرنوری با ۱۱ میلیارد تومان در مجتمع صنعتی است.

همچنین طرح مجتمع اقامتی با ۲٫۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، طرح تولید نایلون و نایلکس با یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و تولید ۲۶ هزار کیلو در سال و طرح تولید لامپ‌های کم‌مصرف ال‌ای‌دی با ۶ میلیارد تومان سرمایه و ظرفیت ۵ میلیون‌ در سال ازجمله تفاهم‌نامه‌هایی بوند که به امضا رسیدند.

امضای تفاهم نامه هفت طرح اقتصادی در ستاد مثلث توسعه رفسنجان

تفاهم‌نامه طرح نگهدارنده آب و عناصر غذایی نیز در رفسنجان به امضا رسید.

در این جلسه همچنین مشکلات طرح‌های احداث کارخانه کنسانتره سنگ‌آهن، ایجاد منطقه گردشگری ناصریه، پایانه ضبط پسته، نیروگاه خورشیدی، بسته‌بندی حبوبات، پرواربندی گوسفند، تولید طلا و پرورش ماهی مورد بررسی قرار گرفت.

امضای تفاهم نامه هفت طرح اقتصادی در ستاد مثلث توسعه رفسنجان امضای تفاهم نامه هفت طرح اقتصادی در ستاد مثلث توسعه رفسنجان امضای تفاهم نامه هفت طرح اقتصادی در ستاد مثلث توسعه رفسنجان امضای تفاهم نامه هفت طرح اقتصادی در ستاد مثلث توسعه رفسنجان

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • فرزند یکی از بازنشستگان مجتمع صنعتی

    مرداد ۳, ۱۳۹۵ در ۱۰:۰۲ ق.ظ “طرح تولید نسل جدید کابل‌های فیبرنوری توسط آقای شهیدزاده با ۱۱ میلیاردتومان در مجتمع صنعتی” این مجتمع صنعتی که خیلی از نیرو هاش بیکار شدن و کارگران فعلی هم چندین ماه حقوق و پاداش و حتی عیدی معوقه دارند بازنشسته ها هم که همه ناراضی از سنوات دریافتی شان هستند…در کل اوضاع خوبی نداره چطور دوباره طرح فیبر نوری دادند در حالیکه این کارخانه و این واحد از قبل موجوده ….چرا کسی به وضعیت این شرکت به اصطلاح تعاونی اما خانوادگی_شخصی مجتمع صنعتی توجه نمی کنه؟؟؟ حتی با تغییر دولت و آمدن دولت همسو با مجتمع هم وضع کارگران تغییری نکرده چرا ؟؟؟ آیا فرماندار و نماینده شهرستان و امام جمعه محترم و سایر مسئولین از وضعیت این مجتمع مطلع نیستند؟؟؟ چرا از نجابت وبزرگواری پرسنل شاغل و بازنشسته و خانواده های این مجتمع سو استفاده میشه؟؟؟ …. اگر حرفهای فوق را قبول ندارید “خانه خشتی” میتواند به عنوان یک رسانه مسئول و مطالبه گر حقوق مردم، به طور مستند و سرزده از کارگران و بازنشسته ها و خانواده هایشان گزارش تهیه کند…. در آخر مسئولان مجتمع بدانند خداوند جای حق نشسته و حق پدران ما که آنجا زحمت کشیدند را خواهد ستاند… به امید اجرای عدالت در حق کارگران و بازنشستگان مستضغف این مجتمع.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان